“Danse vårdansen”- utfordring

 

Jeg har hatt mange utfordringer her på bloggen: vårutfordring, vinterutfordring, ballong-utfordring, catwalk-utfordring, “bad-selfie”-utfordring og en del annet.
Men aldri har jeg nok hatt en lik denne. Så…da får vi se hvor mange jeg klarer å få med meg. Men hvis “bad-selfie” -utfordringen faktisk dro 25 personer, så burde vel DENNE klare å dra noen også.

 

JEG har danset alle årstidene inn jeg tidligere, men jeg har aldri prøvd å lokke noen andre med i dansen. Det skal jeg derimot denne gangen 🙂 

 

 

 

Her er det du skal gjøre:

Send meg et bilde der du danser våren inn. Om det er i svart-hvitt, en skygge-dans, vanlig eller utkledd spiller ingen rolle. Det viktigste er at du danser på bildet. Gjerne med en kjole så klart…men her KAN gjøres unntak for mannlige bloggere eller lesere. Send bildet til [email protected] så skal jeg lage en liten utstilling i “Galleri Frodith”.
Bildet må sendes meg innen 18.april kl 21.  Så: “Ut med deg -og dans vårdansen”

 

 

Spre gjerne det GLADE BUDSKAP, så vi får mange med i vårdansen i Galleri Frodith!! Jeg skal så klart også danse på nytt 😉

 

BLIR DU MED?? 

 

 

 

#utfordring

23 kommentarer

Siste innlegg