“Den grønne vinteren er verst!”

 

Det sa mamma alltid, når vi vokste opp. “Den grønne vinteren er verst. Da kler vi av oss, og går og fryser og blir syke”. Jeg tror det var et uttrykk hun hadde fått med seg fra mormor. Og nå er det min tur til å se det: “Den grønne vinteren er verst!”

 

 

For: Ja visst er det vår. Pent er det også. Vår overalt man ser. Men der stopper det altså. For her nytter det ikke å blafre rundt i kortermede florlette kjoler ennå….Joda, skal nok få på meg kjole innen fredagen, men det blir med strømpebukser, tjukk genser utpå og et skjerf i halsen 😀

 

 

 

Men med nok klær var det godt med en liten luftetur i spisepausen. Kjøpte meg en kaffe og tok en liten “time-out” i parken.  

 

 

En liten observasjon: Se på bildet under…Det som er litt “greit” med å bli eldre er at man ikke trenger  rouge lenger. De høye kinnbeina…eller i alle fall kinnbeina, kommer helt naturlig fram som du ser. Og man ser akkurat så innhul ut som man har prøvd å se ut i hele oppveksten 😉 Ha-ha

 

 

 

En kaffe på benken varmet i alle fall litt i denne grønne vinteren. Og jeg fikk energi til siste økt på hjemmekontoret. 

 

Er det bra med deg?

 

 

 

#pause #kulde #vår

 

7 kommentarer
    1. Ja, så sant, grønn vinter er kaldt altså. Jeg truet med å ta fram votter igjen, men det fikk bli vanter. Men det blir sikkert bra etter hvert utover. Klemsiklem 🙂

    2. Er helt enig med det din mor sa ja…og husk på sjal i halsen! Jeg har holdt meg frisk lenge nå med å passe på at jeg ikke fryser og det ser ut til å hjelpe…

    3. Så deilig den genseren din ser ut 🙂 Vi har vært ute og jobba hele dagen i hagen og da er det akkurat passe varmt for en nordlending, sommertemperatur jo 🙂 Men neste uke skal det bli varmere og da går hele jeg i sakte fart så det gjelder å utnytte tiden nå. Alt er superbra her, enn hos deg søs ? <3 klemme 🙂

    4. Ja, etter å ha opplevd nesten sommer i april, var det uvant med så kaldt vær i mai. Mener å huske det var sånn ifjor også, og da begynte det å regne like etter 17. mai.

    5. Ikke sommervarme nei..men fint med soldager da ! Fiiiine bilder av deg ..godt kledd og med fresh hårfarge.. 🙂 Perfekte kinnbein..hehe.. Kaffekos er deilig <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg