Det gjelder å få skikk på de “mentale grevinnehengene” også!

Ja… Jeg har ikke jukset altså! …

Det er ikke sånn at jeg har ikledd meg treningsklær, gått ned på senteret for å ta bilder, sittet på en benk der og “tenkt meg sterk” i armer og bein. Og tenkt at mental trening er den viktigste! Neida.. Jeg HAR TRENT! Fysisk!

Men noe av poenget mitt er at fysisk trening er ikke BARE godt for å prøve å få skikk på grevinnehenget, eller for å få noen muskler i mageregionen sånn at jeg kan gå oppreist også om et par tre år.. Nei, det er også godt for det mentale faktisk! Å trene fysisk. Man får tid til å tenke litt. På seg selv. På hvem man er, og hva man gjør.

I dag har jeg hatt noen mentale kneløft. Hun i speilet som tror at hun er så kjekk og grei alltid fikk beskjed av MEG om at hun har noen mentale greier hun godt kan trene litt på framover… For å bli litt kjekkere og greiere på enkelte områder..

Det gjelder å få litt skikk på de mentale grevinnehengene også 😏

 

 

 

18 kommentarer
    1. Jeg var flink til å trene helt til pandemien kom, og så har jeg ikke kommet i gang igjen etter det. Å jeg fikk “Gummaheng” som jeg kaller det når musklene ikke ble utfordret lenger. Du er jo veldig strukturert og flink 😊 Ønsker deg en fortsatt fin torsdag, klems 🤗

    2. Ja tankene må være med på ideen om trening – eller rettere sagt; hodet 😀 De mentale grevinnehengene ja… jeg tar meg selv i nakken… også avbestilte jeg spinningtimen i går… fordi jeg hadde vondt i muskler etter utearbeid dagen før 😀 Godt med trening .- men det mentale må være med 🙂 Du er flink å trene!! klems

    3. Så flink du er 🙂 Jeg har vært så slapp med trening den siste tiden at det nesten er litt flaut, men nå er det på tide å komme i gang igjen med både fysisk og mental trening! 🙂 Ønsker deg en kjempefin dag videre 🙂 Klem

    4. Flink du er🙌 absolutt viktig både fysisk og mental trening ☺️☺️ har selv vært slapp med treningen så nå jeg ta meg sammen og begynne 💪😄😄

    5. Det er helt sant!🤗
      Du er flink som tar tak i både det ene og det andre.🤩👌🏻
      Trening er tid for seg selv og gjøre noe for seg selv. Viktig prioritering!🥰

    6. At trening og fysisk aktivitet er viktig både fysisk og mentalt er ikke tull en gang, det er ramme alvor 😊💕. Har vært på yoga i dag, og det er bare nydelig. Må snart begynne med andre ting også, ryggen osv. har vært i streik noen måneder så nå har jeg begynt med forhandlinger!!😉

    7. Har ikke akkurat fått inntrykk av at du har så mange grevinneheng hverken fysisk eller psykisk, men så klart, det er jo alltids noe man kan forbedre😀 Jeg må nok nå med det første ta tak i de fysiske grevinnehenga og alt det andre i kroppen som ikke har fått trent i det siste🫣

    8. Man må prøve å ha både det mentale og fysikken på stell… og det er egentlig veldig fint at man alltid har noe å arbeide med. Riktig fin søndag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg