Det var ikke akkurat fotballferdighetene mine som “rulet”..

 

Jeg fortalte i dag tidlig om at jeg siste uka av noen fotball-gale elever har fått tilnavnet Haaland..Men det skyldes ikke fotballferdighetene eller en veltrent kropp akkurat.. men faktisk sveisen min..

 

 

Jeg velger likevel å se på det som et kompliment, når det kommer fra ungdommer som er Haaland-fan.. Ikke så nøye med hvorfor jeg har fått tilnavnet 😀

Ellers har dagen gått riktig så bra. Fine ungdommer på jobben. Og jeg jobber så svetten spruter for å komme i land med neste ukes forberedelser, da det kommer “småttiser” på deltidsopplæring. 

Kom meg også helskinnet hjem i dag, uten “omkjøring” av noe slag (se morgeninnlegget)

 

 

 

9 kommentarer
    1. He, he, skjønner hvorfor og dere er begge fine med frusyren, med eller uten ball. Og så fint med gode dager og at du kommer deg velberget hjem <3

    2. Jeg har ikke sett så nøye på han, men ser nå at sveisen er ganske lik.😀👍 Og litt godt trent er du også! Ha en fin torsdag! 🤗

    3. Kanskje han er din ukjente tvillingbror? 😂😂 Synes du er kjempetøff og fin på håret 😊

      Du må ikke være så sjenert vet du, for jeg regner med du er kjempeflink i fotball 😊

      Ønsker deg en superfin onsdags kveld ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg