“Haaland” på ville veier…

 

 

Jeg har fått tilnavnet Haaland siste uka. Om det er et kompliment er jeg litt usikker på.
Men siden det kom fra en av de fotballgale elevene så velger jeg å ta det som et kompliment. 

Men hvorfor så “molefonken” og oppgitt da Haaland?

 

 

 

Jo, jeg har reist både “langt, og lenger enn langt”. Ikke som Haaland, men som Askeladden i dag. 
Noen ganger foregår det så mye i det hodet mitt at jeg bare hopper på en bane, og håper den vil ta meg til mitt stopp. På jobben. 
Men det er jo litt avhengig av at man velger RIKTIG bane. 
Det gjorde jeg ikke! Og havnet “langt oppi lia” med feil bane…Snakk om fjern! Mye styr, tilbake til sentrale strøk igjen for å finne RIKTIG bane.

Sånn kan man ikke holde på hvis man har håp om å ble tilnavnet Haaland verdig.
Tipper han velger riktig “vei” hver gang han er ute på banen… Fotballbanen i alle fall 😉

 

Ha en fin dag, og ikke for fjern!! 🙂

 

 

 

8 kommentarer
    1. Haaland burde absolutt være et fint kompliment.🤩
      Jeg tror likevel jeg hadde holdt for meg selv det sporvalget ditt.🤣
      Jeg ser frem til å titte innom for å lese om flere sprell fra deg utover høsten.🥰

    2. Det mener jeg du bør ta som et kompliment, og et kompliment som det står respekt av😊

      Så kjedelig med feil T-bane. Det har jeg klart i Oslo. Skulle ta den til Østerås, men tok den som går opp mot Ullevål Stadion. Oppdaget feiltakelsen et par holdeplasser etter Majorstuen.

      Jeg hadde sikkert greid å prestere det samme i Trondheim også.

      Ønsker deg en superfin onsdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    3. Det skal du ta som et kompliment. Feil bane er kjipt når en skal rekke en avtale. Her om dagen oppdaget jeg på vei hjem fra en middag at bussen hadde lagt om traseen siden jeg sist til den på 90 tallet. Makan😵‍💫 MRN ingen panikk her, hun er ko fremdeles ganske kjent her. Så det ble FN ekstra sveip over løkka. Og da fant jeg jo ut av selveste Vatan eksisterer ennå! Digg ass! Så det kan jo seff komme noe godt it av det også,

    4. Et fint kallenavn det 😀
      Og ja, kjenner meg igjen… T-bane har ikke vært min sterkeste side… hihihi må ha det nedskrevet fra A til Å om jeg skal ta bana 😀

    5. Det var litt av et kompliment, – da synes han du er like dyktig som fotballspilleren! 👍 Fort gjort å ta feil på T-banen, med mange som kommer inn på samme stasjon. Ønsker deg en fin onsdag! 🤗

    6. en må være fokusert ja ,gjoorde samme tabben i Trondheim en gang jeg også ,flaksen min var att hun jeg skulle treffe på et avtalt busstopp ringte meg og bussjåføren overhørte samtalen så han stoppa og hjalp meg til å finne rett buss tilbake hi hi

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg