Dronningen av mini-ferier på tur igjen

Hva er en ferie?
Hva er en mini-ferie?

For meg er en ferie noe som inneholder overnatting. Og det skal ikke mer enn EN overnatting til før jeg er på mini-ferie.

Så hvor langt må man dra?
Hva må innholdet være for å kalle det en ferie?

 

(et gammelt bilde av meg og søsters fra en litt annen årstid)

 

For meg så betyr det at jeg ikke trenger å dra lenger en til søsteren min, 15 minutter med toget utenfor byen. Så langt trenger det altså IKKE være. 
Innholdet? Bare noe annet enn det jeg gjør til vanlig: jobbe. 

Så når dagen ser ut for å skulle inneholde både galleribesøk, kafe og muligens litt shopping før overnatting hos søsters,  så må det da i all verden kunne kalles en mini-ferie!

Gleder meg til å ta fatt på dagen! 🙂

18 kommentarer

Siste innlegg