Du aner ikke hvor strevsomt det er!!

 

Man får en ide om hva som skal ta seg bra ut på bilde. 
Et foto i et tre: litt klatring er jo alltid moro, ikke sant. Trening er det også.. 

 

 

 

Men akkurat det er jo DET som er problemet!! Jeg er jo ikke trent ennå. Og før jeg ER trent er det himla vanskelig skal jeg love deg!! 

Høres kanskje ut som bare blåbær for deg. Klatre litt liksom. Et bein over her, og et bein opp der.. Kan da vel ikke være all verden? Jo… for meg så..  Her må hendene hjelpe til for å få beina over.. Har du trent noen år så klarer nok beina dette selv, med litt hjelp av magemuskler etc. Men her er det NULL..

 

 

Du ANER IKKE hvor vanskelig dette var!!

 

 

Men jeg klarte det! 😀
Like vanskelig å komme seg AV igjen også… 
Jeg kanskje ikke den mest elegante. Men jeg PRØVER i det minste …
Og ELEGANT- det skal jeg bli snart!!

 

 

“Her ser jeg avslappet av Kari, gjør jeg ikke?”
“Jo, men det ser ut som du har bare ETT bein!!”
“Det blåser jeg i! Alle vet jo at jeg har to!!”

 

 

Vel, fikk “vartet opp” med et bilde med to bein også… i fall du ikke visste jeg hadde to… 

 

 

Jeg tror nok ikke klatring står på programmet på treningssenteret, i alle fall ikke treklatring.. Men litt moro blir det ut av den litt amatørmessige klatringen også.

Kan du klatre?

 

 

 

Hvis du vil se flere “behind the scenes”-bilder, titt hos Karidansen 🙂

 

8 kommentarer

Siste innlegg