Elvelangs i kjolen til ei fremmed jente..

 

Ja, nå lurer du vel på hvordan det kan ha seg??
Har jeg gått helt fra konseptene nå?
Vært og stjålet en kjole fra et tørkestativ, på min vandring langs elva?
Er jeg faktisk en av disse “fyllefantene” jeg snakket om tidligere i dag, HER, som havnet på nachspiel i de sene nattetimer, kom i en situasjon hvor mine egne klær forsvant og måtte låne med meg en kjole for å få kommet meg hjem?

Neida… Jeg bare vet ikke hvem som eide denne kjolen før meg. For den er kjøpt på Fretex. Brukt kjole altså. Det er jo kjempelurt å kjøpe brukt, men litt rart å tenke på at jeg ANER IKKE hvem som har trasket rundt i denne kjolen før meg 🙂

 

 

Vakkert ved elva…

 

 

…og I elva…

 

 

 

 

Kjøper du klær som andre har brukt? 🙂

 

 

 

#photoshoot #akerselva #fretexkjole #brukt #klær #outfit

16 kommentarer
    1. Du kledde den hvertfall veldig godt. Jeg har kjøpt noen plagg på second hand i Stockholm-de har virkelig mye fint der…, men aldri her hjemme

    2. Ikke så enkelt å få tak i brukt der oppe jeg bor 😀 Vakkert langs elva ser jeg 🙂 Blir ikke noen tur innom Oslo denne gangen,. 🙂

      1. Har dere ikke LOPPIS? 🙂 Nei, jeg skjønte det ble Lillestrøm og bare det. Regnet med du og madammen hadde sagt fra om dere fikk tid 🙂

    3. Den kjolen var kjempefin, og du kledde den 🙂

      Så kjempekoselig å gå tur ved elva. Sikkert avslappende å høre lyden fra elven bruse.

      Jeg synes det er kjempefint å kjøpe klær som er brukt, bare det er helt sier jeg. Kjøpte en kjempeherlig og god fleecegenser for noen år siden, og den har vært kjempegod på kalde vinterdager 🙂

      Ønsker deg en kjempefin søndagskveld <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    4. Gjenbruk av klær er helt supert! Jepp, jeg har kjøpt mye brukte klær på Finn. 😀 Flott modell er du, fargerike blomst :-))

    5. Herlig, både turen langs elva tidlig på morgenen og ute i elva i en annens kjole 😀 😀 Fint å kjøpe klær med sjel! Så ut som en herlig søndag. Og så lurt med det stativet. Burde jo hatt sånt når jeg skal til Düssel. 😀 Jeg har servert gjestene på jobb rabarbragrøt med fløte, etter å ha vært på slang hos naboen 🙂 klem<3

      1. Ja, skikkelig lurt med det stativet. 150 kr på Claes Olsson. Jeg “knøyt” det fast i et tre 😀 Helt supert til alene -turer med litt outfit-selfier 🙂 Jeg vil gjerne finne mer brukt, men ikke funnet mye fint ennå 😮 Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg