Søndag- med smak av sol og sommer..

 

 

I dag har jeg koset meg skikkelig!

Dro ut ganske tidlig for å ta litt bilder. Regnet med det var lite folk ute langs elva i 10-tida. Folk ligger som regel langflate etter lørdags-fylla. Flaks for meg at jeg ikke drikker og våkner i otta. Da får man byen for seg selv noen timer.

 

 

Startet helt oppe ved “starten” av elva. Ved Teknisk Museum. 
Skikkelig idyllisk: fuglene kvitret morgenfriskt og elva lå badet i solens glitter. 

 

 

 

Litt små-kjølig i starten, men det tok seg opp fort. 
Jeg tok masse bilder både LANGS og I elva. Etterhvert kravlet natte-folket seg ut også, så jeg møtte en del.

 

 

 

 

 

Noen skyggebilder tok jeg jo så klart. Må finne igjen de “morsomme” skyggene. Er på leting 🙂

 

 

Tok meg en tur innom Joe & The Juice..

 

 

..og kjøpte KAFFE 😀 He-he..

 

 

Jeg var ute i flere timer, alene. Fikk både trim, fine bilder og masse frisk luft. 
En søndag etter min smak 🙂

 

 

#tur #kafe #photoshoot 

12 kommentarer
    1. For en deilig start på dagen ute i friluft. Nydelige bilder av ei flott dame!❤️
      Jeg grubler forsatt på miniblogg, men må finne et passende bloggnavn…
      Ønsker deg en riktig fin søndag. ❤️

      1. Ja, finn deg en ny blogg et sted. Men synd man ikke kan kommentere der da. Men du får knytte til Facebook, så kan vi kommentere det der 🙂 klem

    2. Best å komme seg litt tidlig ut ja 🙂 Så fine bilder både av deg og det du så på din vei.. Og en kaffe gjør det jo ekstra koselig da :)) Klem <3

    3. Så utrolig koselig og så fine bilder! Slike dager er jeg skikkelig fan av selv også. Nå om dagen “bor” jeg jo i Oslo og nesten hver gang jeg skal gå tur en liten stund velger jeg å gå langs Akerselva. Den er så fin og det har blitt så koselig nedover/oppover den! Ønsker deg en fin dag videre<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg