En bukett av sol og sommer- uten (særlig) juks..

Jeg tenkte jeg ville tolke denne på min måte, da jeg så overskriften hos Utifriluft. Helgens utfordring er stikkordet: En bukett av sol og sommer. 

Men så står det lenger ned i innlegget hennes at hun vil vi skal plukke blomster!! 😀 Åååå, var det DET hun mente! Hm…  For jeg hadde noe annet i tankene… 

Det ble som Margrethe ville, selv om jeg jukset litt i starten…

 

En bukett av sol og sommer

 

Det er ikke SÅ lett å finne masse markblomster midt i byen skal jeg si deg.. Så jeg prøvde meg med en plantet bukett i et bed… Jukse litt kanskje tenkte jeg.. Ingen som avslører meg på dette liksom!!  😀

 

 

Men jeg skjønte jo at jeg MÅTTE finne noen jeg kunne “nappe opp”. Kan ikke ta de plantede… og det SKULLE en ekte bukett til. SÅ jeg gikk inn for saken. Ble ikke STOR bukett.. Men jeg gjennomførte 😀

 

 

 

Så tror jeg fikk “bestått” på utfordringen 😀

 

 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg