En liten hilsen fra “digital-ministeren”..

 

 

Sånn ser en VEELDIG sliten, men lykkelig Frodith ut. 
“Skallebanken” herjer, men jeg har hatt en kjempefin dag. Etter mange uker med mye nytt å lære på “digital-fronten” (så mye at jeg har villet spy flere ganger), så var det i dag endelig tid for å møte elevene på en av disse digitale plattformene. Møte dem  Face-to-Face på en måte, og ikke bare via at JEG lager en film, som noen foreldre eventuelt viser dem i hjemmeskolen. 

Nei, nå var mine elever tilbake på sine skoler. Og siden jeg bare har Fjernundervisning(digital) med dem til vanlig også, så var ikke DET så rart. Men det er første gang jeg har gjort det fra sengen, og ikke fra et “studio” 😀 

 

 

Her har jeg tilbrakt mye av dagen, med rotter og mus og alt mye annet rart. Ha-ha.. Spesielle forhold å undervise fra? Vel, moro var det i alle fall. Jeg fikk til! Og det har vært mange svette timer for å komme hit, for å si det sånn, og da er følelsen så mye bedre når jeg “får til”. Juhuuuu!!

 

Nå skal jeg pleie skallebanken litt, men kommer tilbake senere, men noe LURT som jeg har planlagt 😉

 

 

#jobb #lykke #mestring

12 kommentarer
    1. Så gøy med mestring….jeg vet så uendelig godt hvor god den følelsen er ♥
      Og så klart litt uvanlige arbeidsomgivelser, men det er ikke så veldig mye som er normalt i disse tider 🙂
      Masse god bedring med skallebanken, håper den går over snart. Når jeg har stresshodepine, så drikker jeg en boks RedBull. Det pleier å gjøre susen faktisk. Oppdaget det ved en tilfeldighet på en ferie for mange år siden. Så jeg har alltid RedBull i kjøleskapet til de anledningene hvor hodepinen virkelig slår til.
      Spennende å se hva du pønsker på nå 🙂
      Klem ♥

      1. Ja, dette har vært litt av noen uker, men nå kjenner jeg at jeg begynner å få litt oversikt 🙂 Ja, det jeg pønsker på, tror det blir litt moro 🙂 Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg