En “Okse- Frodith” på vei ut??

 

 

 

Sinna? 

“Okse-frodith” er jeg kun når jeg er sint. Hvis jeg mener noen har behandlet noen andre dårlig. Når folk er urettferdige, ekle eller frekke. Da har jeg begynt å slippe løs “oksen” i meg. Og det skal jeg love deg er ikke lett.. Har lett for å sky konflikter.. Men i SÅNNE situasjoner slipper jeg den nå gladelig ut. En prustende okse, som stamper med føttene..Det KAN være meg..

 

 

 

 

 

 

-Sta som en okse?

Ja, så absolutt!! Jeg er tyr av stjernetegn. Kjent for å være litt sta de. Og når andre gir seg, men jeg mener at jeg har RETT da gir jeg meg IKKE altså… Ikke for at jeg må VINNE, men jeg må hvert fall vite med meg selv inni meg i det minste …hvordan det EGENTLIG var.. Og i noen sammenhenger er det viktig å ikke gi seg, hvis man vet man har rett. Det kan vise seg å være veldig smart faktisk..

 

-Og ikke minst:

Når andre tenker: “NÅ GIR JEG OPP!!” “Nå gir jeg meg!!” “Dette kommer jeg ingen vei med! Dette blir jo aldri noe bedre!”… da tenker jeg faktisk: “Nå skal jeg HVERT FALL ikke gi meg!!”
Jeg gir meg IKKE når det er motstand! Jeg hater å være en som GIR OPP!

 

 

Så jeg stanger heller hodet knallhardt i veggen, til “horna” blir både blå og rød! Så kan jeg heller gi meg når jeg fikk bevist for meg selv at jeg KLARTE det i alle fall!

Som du vet fra tidligere: Jeg er ikke så TØFF, med å kaste meg ut i nye ting f eks. Mye sommerfugler i magen og jeg liker det overhode IKKE…MEN..når jeg første har begynt på noe, så gir jeg meg ikke!! 

 

 

 

Er du sta? Eller utholdende? 😀

#stahet #utholdenhet #okse

4 kommentarer
    1. Skal ikke si at jeg vet så nøye, men det påstås at jeg er fryktelig sta og da er jeg vel også utholdende…….tror jeg.

    2. Leste innlegga dine i feil rekkefølge… men,men. Jeg er nok sta og utholden som fruen oppe her skriver. Men jeg er veldig flink til å se det fra mange vinkler. Det skal nok litt til før jeg blir vrang. Men kan nok bli det… he,he. Men som du skriver – hater utrettferdighet. Jeg er skorpion…. og det sier vel sitt…. he,he.

    3. jeg er nok sta,når jeg hvet jeg har rett gir jeg meg ikke ,utholden ? jo jeg er vel det også,har nokså bra tålmodighet hi hi ,fin kjole frodithen hadde i dag da,den likte jeg skikkelig godt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg