En stor og en liten…og Mette..

 

 

 

Veldig ofte når jeg har truffet bloggere så er de HELT som jeg trodde… HELT som på bloggen sin. Bortsett fra kanskje en bitteliten ting. Så også denne gangen. Mette har jeg jo truffet mange ganger før, så hun var så klart lik seg 😀

Pensjonistgunna derimot var litt høyere enn jeg hadde trodd, og Barney litt mindre enn jeg hadde sett for meg. Kan det være Barney som har posert nærmest som en konge-puddel på bloggen har fått Gunn til å se ganske liten ut? Det som møtte meg på Oslo s var nemlig en ganske høy Gunn. Ikke like høy som meg, men ikke SÅ langt unna liksom…Men bortsett fra høyden var Gunn akkurat som forventet. En superkoselig  dame som det var lett å prate med. Glimt i øyet og latteren aldri langt unna.

Mette var som vanlig, som et duggfrisk markjordbær en tidlig morgentime. Vi har blitt nærmest som gode venninner å regne, etter mange år med blogging og møter.

I går tok vi tre turen til teknisk museum og gikk langs Akerselva nedover. Høsten hadde begynt å vise seg, så det ble så klart en del bilder.

 

 

Mette lærte oss en del triks med mobilen….

 

 

Og jeg prøvde å lære bort noen andre triks…. 😀

 

EN

 

TO

 

TRE

 

 

Barney var verdens skjønneste hund. Snill, mild og veloppdragen. Han så ut til å kose seg minst like mye som oss på tur.

 

 

 

 

Vi hadde et lite stopp i Nydalen for kaffe og litt skravling, men endte til slutt på Cultivate for kaffe og “mat”. Noen var litt mer sunne, og spiste salat og greier. Men den NOEN var ikke meg… Jeg tok brownie. “Trengte” helt klart det etter turen. 😀

 

 

En fantastisk hyggelig dag med to superkoselige JENTER ♥️ 

Tusen takk for en fantastisk dag jenter!

 

Gjettet du at det var Gunn og Mette jeg skulle treffe?

 

 

 

 

15 kommentarer

Siste innlegg