En ting jeg aldri kommer til å gjøre…

Det er egentlig mange ting jeg aldri kommer til å gjøre. Jeg har ikke ikke noe “døds-ønske” og heller ikke noe kjempestort indre behov for “kick” av noe slag, så sånne DIGRE utfordringer  er absolutt ikke noe jeg vil ha.

 

Men et eksempel kan du få:

Jeg kommer aldri til å hoppe i strikk! Skjønner ikke overhode hvorfor jeg skulle gjøre det!! Jeg har ikke høydeskrekk, det er ikke det..Jeg elsker å gå på fjellet, elsker utsikt og koser meg med å titte over kanten . Men å KASTE SEG UT fra noe sted med en strikk rundt beina????!! Nei…ikke meg.

 

 

Liker dårlig å KASTE MEG UT i nye ting sånn generelt også jeg, uten å få “øvd meg litt først” Jeg kan godt være spontan, dra på en tur på sparket. Gjøre ting som ikke er planlagt. Men i en del sammenhenger liker jeg å øve meg litt først ja. Ikke stupe ut i det med hodet først …He-he..Litt mer Ludvig enn Solan ja, i NOEN sammenhenger….

 

 

 

Her er listen jeg følger, det er bare å “stjæle”, for jeg har stjælt den selv….

 

Dag 1- Ditt siste innkjøp
Dag 2- 10 fakta ingen vet om meg
Dag 3- Noe eller noen du savner
Dag 4- Dine 3 yndlings-sanger akkurat nå
Dag 5- En sang som får deg til å gråte
Dag 6- En ting du aldri kommer til å gjøre
Dag 7 – Favorittmaten din
Dag 8 – Et tre år gammelt bilde av deg
Dag 9 – Smykkene dine
Dag 10 – Ett bilde av deg selv, tatt i dag
Dag 11 – Ett bilde av håndskriften din
Dag 12 – Mobilen din
Dag 13 – 5 ting du ønsker deg

Dag 14 – Noe du er redd for
Dag 15 – Rommet ditt
Dag 16 – En sang du er skikkelig lei av
Dag 17 – 10 personer/gjenstander du ville hatt med deg på en øde øy
Dag 18 – Ett bilde av deg selv som barn
Dag 19 – Innholdet i vesken din
Dag 20 – Parfymen du bruker
Dag 21 – Din verste uvane
Dag 22 – Dine 5 yndlings-vesker
Dag 23 – Nattbordet ditt.
Dag 24 – Ett bilde av deg med en gang du har våknet.
Dag 25 – Noe du gleder deg til
Dag 26 – Favorittproduktet ditt akkurat nå.
Dag 27 – En sang som beskriver hvordan du føler deg i dag.
Dag 28 – En vits/sketsj du syns er morsom.
Dag 29 – En kjendis du ligner på.
Dag 30 – Den rareste tingen du har.

 

 

Hvis du ikke har fått med deg de 3 fine turene jeg skal på snart, så finner du de HER

 

#utfordring

8 kommentarer
    1. Der er vi nok ganske så like. Jeg kan føye til å hoppe i fallskjerm og holde en slange. Jeg har riktignok noe høydeskrekk og mye slangefobi, og har ikke noe ønske om å utfordre de fobiene. Helt greit at jeg har de.

    2. Jeg kommer heller aldri til å hoppe i strikk. Men det var en tid da jeg lett kunne ha funnet på det, før jeg fikk ungene, og før jeg ble syk 🙂
      Ordentlig kjekk den lista du jobber deg gjennom 🙂 Kanskje noe å tenke på å gjøre for meg også 🙂
      Jeg følger med ser du 🙂

      1. Ja, jeg synes den lista var fin, for det var mye “nytt” på den. Ikke det samme som jeg har sett før 🙂 Og det er jo bare ORD, resten må man jo finne ut selv 🙂 Jeg tror også jeg kunne mer vært med på strikkhopp før.. Men nå har jeg NULL behov 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg