En vits jeg synes er morsom

 

Skulle DET ta kverken på hele greia liksom…?

Som noen har fått med seg så synes jeg overhode ikke at vitser er morsomme. Jeg tror ikke jeg har ledd EN gang av en vits. Jeg prøvde her  på bloggen å få litt hjelp fordi jeg ikke klarte å finne en morsom vits.
Tydeligvis synes ikke leserne mine at vitser er morsomme heller, for jeg fikk ET svar. Fra Fruensvilje. Takk for forslaget Connie! Jeg synes så klart ikke den var noe morsom heller, men du skal få en liten ting i posten likevel, for jeg lovet premie.
Jeg har utsatt å gjøre ferdig denne challengen som du kan se under her. Det var altså en VITS som holdt på å ta kverken på hele greia!! 😀

 

 

 

Men her kommer det en vits, ikke så morsom den heller, men jeg likte humoren litt for jeg er redd tannleger…

 

“Hos tannlegen:

– Vil du at jeg skal bedøve tannen før jeg borer i den?
– Absolutt ikke. Nå har den plaget meg i hele natt, så nå skal den jammen få igjen”

 

 

 

Sånn…DA er det ikke mange igjen altså…Men jeg har vel brukt 100 dager snart på denne…Og ikke 30 😉

 

Dag 1- Ditt siste innkjøp
Dag 2- 10 fakta ingen vet om meg
Dag 3- Noe eller noen du savner
Dag 4- Dine 3 yndlings-sanger akkurat nå
Dag 5- En sang som får deg til å gråte
Dag 6- En ting du aldri kommer til å gjøre
Dag 7 – Favorittmaten din

Dag 8 – Et tre år gammelt bilde av deg
Dag 9 – Smykkene dine

Dag 10 – Ett bilde av deg selv, tatt i dag
Dag 11 – Ett bilde av håndskriften din
Dag 12 – Mobilen din

Dag 13 – 5 ting du ønsker deg
Dag 14 – Noe du er redd for
Dag 15 – Rommet ditt
Dag 16 – En sang du er skikkelig lei av
Dag 17 – 10 personer/gjenstander du ville hatt med deg på en øde øy
Dag 18 – Ett bilde av deg selv som barn
Dag 19 – Innholdet i vesken din

Dag 20 – Parfymen du bruker
Dag 21 – Din verste uvane
Dag 22 – Dine 5 yndlings-vesker

Dag 23 – Nattbordet ditt.
Dag 24 – Ett bilde av deg med en gang du har våknet.
Dag 25 – Noe du gleder deg til
Dag 26 – Favorittproduktet ditt akkurat nå.
Dag 27 – En sang som beskriver hvordan du føler deg i dag.
Dag 28 – En vits/sketsj du syns er morsom.
Dag 29 – En kjendis du ligner på.
Dag 30 – Den rareste tingen du har.

 

 

 

#vits #humor #challenge #utfordring

11 kommentarer
    1. Har ikke fått med meg at du har spurt om vitser…men..jeg er heller ikke noe fan av det….skjønner de ikke alltid jeg…og om jeg skjønner..så skjønner jeg ikke hva som er morsomt…hihihih…..men…sier hahahahah..som man liksom må…..Lykke til med slutten av utfordringen…ha en god kveld!

    2. Begynner nesten å mistenke deg for å være sta 😛 men beundringsverdig at du har klatret deg nedover den enorme lista… og nesten i mål 😀

    3. Den var jo morsom den, jeg smilte i hvert fall. Og det er vel det som er vitsen, med vitsen, at man skal smile og humre litt. Behøver vel ikke være mer enn det 🙂 Men vanskelig komme på en vits når noen spør 🙂 Da husket jeg plutselig ikke noen 🙂

    4. Jeg har ikke noe vanskeligheter med å le av vitser, og jeg ler godt også hvis jeg syntes den er god. Jeg er derimot elendig med å fortelle dem. Elendig for jeg begynner gjerne å le før jeg kommer poenget.

    5. ja ja ,tenkte ikke på att det skulle premierast ,men da har jeg ennå en ting å se fram til i posten da :=) ja for jeg venter også på premie fra hage.no vant på en quiz der i mai :=) men vitsen du skrev her fikk iallefall meg til å le da :=)

    6. – Håper maten vil smake, sier kelneren og serverer maten til gjestene
      – Ja, det er det flere som gjør, svare en i selskapet..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg