“Faaans føøkking…hikk…you ass..”

 

Når man bor midt i byen og været viser seg fra sin beste side, så kan man oppleve mye rart selv på innsiden av leiligheten på kveldstid.

Jeg har ligget på sofaen i flere dager, men det er underholdning nok på utsida som kryper opp inn gjennom de åpne vinduene her..

 

Noen folk ELSKER å høre sin egen stemme… Noen elsker at ANDRE skal høre deres stemme i tillegg. Så når de er litt “på druen” er volumet sånn at hele byen kan høre dem. De roper faktisk… Sikkert fordi de er hysterisk morsomme, og mener byens befolkning fortjener å få ta del i vittighetene deres..

Andre er kanskje ikke så opptatt av at andre skal høre dem, men er bare så “brisne” (les: drita) at de har null kontroll på eget stemmevolum eller filter på hva som bør “ut”..

 

 

 

 

Jeg er så glad at det ikke er meg som raver rundt på gatene der. Det verken ser eller høres spesielt morsomt ut. Verken når de går TIL bynes utesteder…

Eller….

 

 

….når de raver hjemover igjen noen timer senere…

 

Da har jeg det etter min mening LITT mer moro på sofaen min…med bristet ribbein og “vindus-underholdning” 😉

 

 

#byen #fylla

9 kommentarer
    1. Ikke så mye av det her oppe på de Stormfulle høyder, bare litt når folk har tatt siste bane hjem på natten. Kan tenke meg du hører mye rart 😉

    2. Fulle folk er blæhh. Spesielt hvis man ikke har smakt på alkoholen selv.
      Men jeg har vært der ute selv fin i farta mange ganger. Huttetu!! Heldigvis er jeg sjelden eller aldri ute på byen. Det begynner og bli mange år siden. Tryggere og koseligere i lukket selskap hvis man absolutt må ta en fest med alkohol.

    3. Hehe..har vel vært høylydt på byen en gang i tida jeg også.men veeeeldig lenge siden nå.. Slitsomt for andre er det helt klart..og særlig om formen ikke er tipp topp ..Morsomme tegninger ..Klem <3<3

    4. Haha. Du får sagt det. Så hjertens enig. Må faktisk le av dem, og synes synd på de stakkarne, sjøl om de ødelegger nattesøvnen din ….;-) De har det sikkert verre i dag enn deg, på grunn av alkoholkonsumet, sjøl om du har ribbeinsbrudd og greier….

    5. Leer,, ja kan levende forestille meg at at det må være betraktelig bedre i din posisjon, selv om den burde vært med en kropp i en noe bedre form 😀 Har jo sittet noen ganger i hotellvinduer i byen din og studert den type syn 😀

    6. Det er mye rart som skjer med folk som skal på fest. Desto mer man drikker jo mer blir man yngre og blir verdensmestere i alt og er 18 år. Glemt er bekymringer på hjemmebane og ellers. Det er alltid noen som ikke lærer og etter festen kommer pesten. Det er bra at man kommer seg ut men man kan det koselig uten alkohol også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg