Filmregissør Frodith undersøker location..


I dag var planen klar. Jeg skulle gjøre undersøkelser før en film jeg skal lage.. Ja, du vet jo at jeg er blitt film-produsent, filmregissør, redigerer, manusforfatter osv..Ikke de “store” spillefilmene riktignok..Men for MEG er de store NOK, og skal man gjøre arbeidet skikkelig så må man gjøre forberedelser. 

Man må altså finne rett LOCATION. Altså rett sted for å gjennomføre filmingen. Og jeg hadde en plan…

 

 

Fikk med meg Karidansen, og så ruslet vi avgårde gjennom byen….

 

 

Mye gult og fint, og PÅSKETE på veien… 

 

 

 

 

 

Og noe(n) er bare fint uten å være gult 🙂 

 

 

Til slutt var vi framme ved location, og jeg fikk til og med tatt NOEN opptak i dag. Og litt bilder. Men det får du se mer i neste innlegg. Jeg strevde voldsomt med to gul-kledde som ikke HELT kunne oppføre seg, for å si det sånn…

Det blir mye trimturer om dagen, og det kan jammen trengs for min del, jeg spiser SÅ mye sjokolade nå om dagen 😮 Ikke helt topp vær i dag, men det merket jeg lite til. Veldig opptatt med filmsaker…. 😉

 

 

#location #tur #gult #filming

1 kommentar
    1. Så koselige bilder, – er det fra Telthusbakken og gamle Aker kirke? Jeg var der i høst, – er så trivelig der og likeledes kolonihagen like ved. 🙂 Skikkelig påskegul scooter, – hadde passet ypperlig til Kjersti. 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg