Fra lakenskrekk til lakenfest…

 

 

Tenker du så for deg litt “dyneløfting” her nå? En real titt inn på soverommet til Frodithen liksom? Vel… jo for såvidt.. Men her handler det om SOVING altså… Kors på halsen!
Jeg har jo til tider lakenskrekk som du vet..

Ikke det at jeg er redd senga…Neida..Men når jeg har våknet midt på natta, flere netter på rad…

  

 

…driver med heftig gymnastikk fram og tilbake…Rundt og rundt, som en kylling på et “grill-stativ”..uten at det hjelper det spor på søvnen..

 

 

 

….og jeg lander i stua for 3. natta på rad… med et pledd rundt meg.. da er det like greit å bare SOVE der, i stua, hele natta. 
Når jeg våkner midt på natta i senga er det nemlig UMULIG å sovne igjen. Det skjer for mye i skallen. Den jobber så fort øya spretter… Beste middelet er å “late som” man ikke skal sove… Se tv… Slenge litt rundt på sofaen.. Så forrige arbeidsuke, ble på sofaen.. Jeg flyttet tilbake på soverommet igjen i helga. Stress-tidene på jobb var over..Hjernen har ferie…

 

 

Og nå sover jeg som en liten baby. Hver natt…
Ligger der stille som en østers, rører overhode ikke på meg. Puster pent og rolig, og får ALT jeg trenger av søvn. HVER natt. En liten lakenfest med andre ord..

Altså: Fra lakenskrekk til lakenfest 😉

 

 

#søvn #soverom

4 kommentarer
    1. Så godt at det har roet seg på jobb… det er helt pyton å våkne sånn! Jeg har også den tendensen innimellom…. men nå er jeg så sliten at jeg bare slokner….. klem <3

    2. Godt det ble lakentest på deg til slutt 😊 Her er det lakenskrekk hver eneste natt, men ikke for at jeg våkner å ikke får sove. Nei, jeg kommer meg liksom ikke i senga jeg…. 🥺

    3. Huff…kjenner så alt for godt til den der typen lakenskrekk. Den der hvor man ikke får sove. Jeg har det sånt hele tiden omtrent. En sjelden natt iblant får jeg flere enn 4 timers søvn. Natt til i går fikk jeg til å sove i 8 timer. Ja, det føles som at det bør feires i alle fall 😀 Så skjønner festfølelsen også 😀
      Satser på at du får ha de gode nettene lenge fremover ♥ Godnattklem til deg ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg