Fra “Sexy Jenny” til “Potens-piller”

 

 

Du som har fulgt meg en stund her på bloggen, vet at jeg hadde mitt “svare strev” med pågående damer  på Instagram en periode. Jeg ble spammet med “Sexy-Jenny”- invitasjoner. Det var såkalt nye “følgere”, engelsktalende, som begynte å følge meg…. I min nysgjerrighet trykket jeg på adressen for å se hvem dette var en gang, kom inn på en side som var “heldekket” ,eller tapetsert om du vil, med denne damen. En annen gang var det kanskje en mørkhåret en.. De hadde ulike navn, men felles for de alle var at de ønsket “a man to marry”. De hadde gjerne en link ved siden av dette “soveromsbilde” inn til en mye mer “på kanten” -side.

 

Lenge siden jeg har hørt fra disse damene nå heldigvis…men i dag ble jeg pepret av en annen pøbel som prøvde å selge meg potens-piller. Og det var i kommentarfeltet her på bloggen.

Jeg VIL IKKE HA, skjønner du ikke det??? Potenspiller er liksom ikke min GREIE!! Helt umulig å bli kvitt plageånden i starten. Hver gang jeg sendte det hele i “spam-bøtta”, så dukket det opp 10 nye…

 

Heldigvis har vi snille Hanne på blogg.support, og hun hjalp meg med å stoppe pøbelen 🙂 

 

 

Har du problemer med folk som prøver å selge deg ting eller vil gifte seg med deg? På Instagram, på mail eller på blogg?

 

 

 

#potenspiller #giftermål #lureri

 

11 kommentarer
    1. Ja, jeg har også fått noen “kommentarer” de siste dagene. Jeg har ikke lest dem, bare slettet, så jeg
      vet ikke om det var reklame for potenspiller.🤔

    2. Ikke så ille plaget, men det kan jo ha sine grunner 😀 Men en del drittmail, for å si det sånn. Men leser ikke.. sletter bare uten videre. Ellers får jeg stort sett være ifred 🙂

    3. Huff, kjedelig med spam og trusler om potenspiller… Har ikke noe av det på bloggen min, men opplever mange (og ubrukelige) sjekkereplikker på Facebook… 🙂

    4. Det er mye rart man kan oppleve. På mailen får jeg masse tilbud om mye rart og ikke minst om lån. Men jeg bare sletter og sletter tilbud fra Sexy Jenny, Bente, Karin og ikke minst fra hun som viser alt bare jeg klikker på linken. Det er mye av den slags. Tror det bare fortsetter men må få undersøkt om jeg kan bli kvitt slikt en gang.

    5. Hihihi… jeg har hatt endel spamkommentarer et par dager nå….. kvitter meg med dem, så forsvinner de vel til slutt! hmmm….. jeg trenger heller ingen potenspiller eller damer….. knurr…. 🙂

    6. Uff ja, hos meg også….Jeg sletter og sletter. Og stenger enkelte ord….Men nye ord brukes…Tråkig. Ødelegger litt gleden akkurat nå synes jeg..

    7. Jeg har fått masse spam på bloggen i det siste. Og på mailen tyter det inn med sykt mye rart for tia. Enda jeg blokkerer de som er mulig å blokkere, sender de rett i søppelbøtta, avslutter abonnementet (som jeg aldri har tegnet) så hjelper det ikke en dritt! Aldri har jeg fått slikt før. På instagram får jeg stadig henvendelser fra menn som har lagt seg til som følgere. Går noen minutter så er de der, på bakrommet. Felles for de fleste er at de bare har noen få følgere selv, og alle er selvsagt leger og advokater! Hehe. Tror de virkelig vi er så innmari lettlurte??!

    8. Ja, på mail har både gubben og jeg fått henvendelser fra innpåslitne damer. Det går i puljer og nå er det en stund siden sist. Gubben har også fått tilbud om potenspiller i posten, men det er nok pga. alderen, hehe. Div. annen aldersrelatert reklame dukker også opp der.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg