Fra tilknappet “frøken” på dagtid- til gal dame på garasjefest på “gamlehjemmet” på kveldstid

 

Regner med du vet jeg overdriver “bittelitt”. Så veldig tilknappet er jeg sjelden, men jeg har vært på de formelle møtene i dag også.. Så du skjønner hva jeg mener?

Startet ut med legetime i dag, og så ventet jeg på verdens beste kollega på bensinstasjonen i nærheten.

 

 

Full fres mot dagens første møte, Merethe, tolk og meg.

 

 

LITT spente er vi jo alltid 😀

 

 

 

 

 

Men det gikk bra som alltid 😉

 

 

Og når det går bra får vi is!!

 

 

Fornøyde damer etter to møter..

Til slutt endte jeg opp på “garasjefest” med mamma og søsters på sykehjemmet

 

 

Min mamma er beviset på at man kan få til alt og være med på alt, bare man vil det NOK 🙂 Mitt forbilde <3

 

 

Så var det hjemover…

 

 

Akkurat landet i sofaen hjemme… Og NÅ er det klart for dagens ANDRE is… Hi-hi…

Så du ikke noe til den “gale damen” på gamlehjemmet? Eller den tilknappede på dagtid..? Vel, man må overdrive litt for å lage en god historie…må man ikke? 😀

 

 

#jobb #hverdag #besøk #fest #mamma

14 kommentarer

Siste innlegg