Frisk som en fisk? En glad laks? Eller en blek slappfisk?

I går var jeg skikkelig i slaget. Frisk som en fisk og med glimt i øyet. 
I dag er jeg en slapp fisk. Ikke så mye som et bittelite sprett en gang kunne fått meg oppover Akerselva. 

Det er skallebanken som herjer. Begynner å bli rimelig lei. 4 av 7 dager forrige uke med skallebank. Og startet igjen i natt. Våknet med dunder og brak i hele hodet. Såpass vondt at jeg ble hjemme i dag. Sjelden jeg GIR MEG for “litt” hodepine. Det må mer alvorlige ting til. Men nå var det liksom nok. 

Så jeg tilbringer dagen som en heller blek ørret…Og håper jeg i morgen igjen er en glad og oransje laks igjen…

 

 

 

 

 

 

 

#høst #helse #hodepine

12 kommentarer
      1. Ikke helt ennå, men i morgen, da…. Krysser fingrene. Jeg vet ikke hvorfor men har mye hodepine nå. Har du søkt på den jobben? 🙂

    1. Hodepine er ille, og jeg håper du er bedre igjen nå. Litt treg til å lese blogger for tida, så jeg kommer litt innpå sånn etterpå 😉 God tirsdag! Klem 🙂 <3

    2. Uffda. Jeg var veldig plaget helt til jeg ble 50 år.
      Jeg knasket paracet veldig ofte.
      Hodepinen kom gjerne etter jobb.
      Nå vet jeg at paracet kun forsterket Hodepinen.
      Etter at jeg fant ut at det var migrene og begynte å bruke imigran har jeg nesten aldri vondt i hodet.

    3. Føler med deg, Frodith!
      Har slitt med hodepine selv i et par måneder nå, og skjønner ikke helt hvorfor. Har ikke vært plaget med det tidligere.
      Ønsker deg (og meg) riktig god bedring❣
      Fin og fjong med farger er du uansett hodetilstand🥰👍

    4. Uffda, føler virkelig med deg. Jeg har slitt mye med migrene opp gjennom årene og det er så herlig nå som det omtrent ikke skjer. Overgangen gjorde susen for meg. Men hodepine kan jeg få fortsatt. Håper det fikser seg for deg. Så fin du er i oransje. Trøsteklem😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg