Frodithen- kanskje verdens flittigste arbeidsmaur..?

Jeg er en skikkelig arbeidsmaur.
Når jeg er i siget jobber jeg omtrent dag og natt. I alle fall mentalt. Jeg bryr meg om og er veldig engasjert i jobben min. Jeg har høy standard på hvor bra jeg synes arbeidet mitt skal gjøres. Det gjelder både undervisning og mer formelt arbeid. Jeg har høy arbeidsmoral, og er sjelden borte fra jobb. 

Men at jeg skulle være SÅ flittig arbeidsmaur hadde selv ikke JEG trodd!
Så hva er skjedd?

 

 

Tror du ikke at jeg begynte på jobb 3 dager for tidlig? Jeg GLEMTE at jeg hadde bedt om 3 dager ekstra, og var klar som et egg for jobben mandag jeg! Men har altså egentlig ferie fremdeles….

 

 

Vel…jeg får ta ut de dagene senere som jeg har bedt om, i slutten av uken. Men snakk om surrehode av en arbeidsmaur liksom! Folk på jobb har ledd godt av meg i dag, og det er HELT greit 😀 

Det er bedre at det er sånn: å være så glad i jobben sin at man glemmer at man har fri, enn å kvi seg for å komme tilbake 🙂

 

 

Se gjerne også dagens tolkning av foto-oppdrag hos Dixirose: 

AVKJØLING

Du vil ikke angre 😉

17 kommentarer
    1. Hahaha – du er “verre” enn meg du! Jeg hadde nok aldri glemt en fridag er jeg redd…..! Men – jeg koser meg på jobben igjen jeg også – snart ferdig med uke 2 etter ferien! 🙂

    2. Så innmari bra for deg at du elsker jobben din. Heldig😀 SÅ ivrig har jeg aldri vært for å komme tilbake på jobb😂, sjøl om jeg likte jobben min greit jeg også.

    3. 😂 Nå har du tydeligvis overgått deg selv! 😂😂 Veldig snilt av deg å gi mange mennesker en skikkelig god latter 😀

    4. I forrige uke sa en grafiker jeg besøkte i Sverige: “jag blir så glad när jag möter människor som gillar sitt jobb”. Det er så viktig! Lag deg en fin “feriekveld” (?) 😉

      1. Ingen feriekveld nei 😀 Men litt lille fredags-følelsen. For i morgen blir det i alle fall fredag, på en onsdag, og så to feriedager 😀 Og har mye fine planer egentlig 🙂

    5. Jeg heier på arbeidsmaur og god arbeidsmoroal. Men kanskje du også trenger en real avkjøling og ikke bare denne fuglen du skrev innlegg om 🙂 Veldig glad for å høre at du har en jobb du trives i, da det ikke er kjekt å ha en jobb man kvier seg for å gå til. Nyt kvelden!

      1. Nei, og jeg har nok hatt perioder innimellom hvor jeg synes det har vært litt mer TUNGT enn nå. Men jeg har samme arbeidsmoralen hele veien. Men NÅ er det skikkelig trivsel 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg