Frodiths lille Catwalk/klesutfordring- Dag 5- Rosa

 

 

Dag 5- Rosa

 

Du ser vel hva jeg holder på med??

Vel, i dag er dagen rosa, på alle måter. Jeg har kledd med til catwalken, men på en litt spesiell måte. Jeg fronter “tur-stilen”. Og det er ikke BARE fordi det er det eneste jeg har som er rosa… Neida, jeg er nemlig på vei på tur også, skal til fjells med søsters, bestis, og venninnen til søsters. Dette blir en bra helg. Vi skal på hytte-tur!!

Så for anledningen, mens jeg pakket…eller FØR da…så kledde jeg meg, for å vise hvor SPREK man kan se ut.. Bare juks…ER jo ikke sprek 😉

 

Et skikkelig dårlig “innebilde” på kveldstid. Men du skal nok få se meg herje rundt i fjellheimen i varkkert vær og godt sollys, resten av helga i rosa, så dette for duge som en oppvarming. Rosa er jeg i allefall.

 

Vil du være med i utfordringen? 


Her er det utfordringen går ut på:

 

-Man legger ut bilde av seg selv, iført klær etter fargene på listen: Dag 1 er det blå/turkis, Dag 2 rød osv.. (Hvis du begynner NÅ midt i utfordringen er det lurt å legge ut et par-tre om dagen, så du blir ferdig en gang :-D)

-Man trenger overhode ikke se LEKKER ut!!  Poenget er fargene, at man har klær i den rette fargen, og MYE av den fargen, og gjerne gjøre bilde/bildene litt kreative  og morsomme.

-Man legger ut bildet på egen blogg. (Ikke send de til meg)

-Man kan bruke bilder fra arkivet eller ta nye. OG om du velger å ta dag 4 først, fordi du har noe i den fargen først, så bare skriv dag 4 og fargens navn, og jobb deg bakover eller forover…

 

Si fra til meg om du er med, jeg trenger å vite det. 🙂
Jeg snoker nemlig rundt og stjæler bilder, fra de jeg vet er med, og til sist blir det “Catwalk” i “Galleri Frodith”. Kanskje med noe premier for kreative sprell… Men det får vi se…;-) OG jeg linker hver dag til de som er med, så dere kan se hverandre sine innlegg.
(For nyankomne: “Galleri Frodith” er mitt virtuelle kunstgalleri her på bloggen,  hvor mange rare ting skjer. Se i kategorien: Galleri Frodith, hvis du lurer..)

 

#utfordring #catwalk #klær #klesutfordring #rosa  #challenge 

10 kommentarer

Siste innlegg