Frodiths lille Catwalk/klesutfordring- Dag 6- Orange

 

 

 

Siden jeg befinner meg langt til fjells, og antagelig driver og kaver i snøføyka akkurat nå, så var det viktig å få laget klart noe orange til catwalken. 
Jeg har kun ET oransje plagg. Og det brukte jeg forrige catwalk også. Men fant ut at jeg skulle ikke bruke helt samme bilde som den gang, men valgte noen andre bilder, med samme plagget. Altså en orange kjole 🙂 

Bildene er tatt under en foto-shoot hos Minmatgaleverden.no. Vi var på hytta hennes når bildene blir tatt, og hva er mer perfekt siden jeg igjen er på hyttetur 😉

Støvlene på bildet er det Kjersti sin bror som eier. Snill bror. Perfekt for en sånn foto-shoot. 

Orange is the new black….

 

Dag 6- Oransje

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vil du være med i utfordringen? 


Her er det utfordringen går ut på:

 

-Man legger ut bilde av seg selv, iført klær etter fargene på listen: Dag 1 er det blå/turkis, Dag 2 rød osv.. (Hvis du begynner NÅ på slutten av utfordringen er det lurt å legge ut alle på en gang , så du blir ferdig snart :-D)

-Man trenger overhode ikke se LEKKER ut!!  Poenget er fargene, at man har klær i den rette fargen, og MYE av den fargen, og gjerne gjøre bilde/bildene litt kreative  og morsomme.

-Man legger ut bildet på egen blogg. (Ikke send de til meg)

-Man kan bruke bilder fra arkivet eller ta nye. OG om du velger å ta dag 4 først, fordi du har noe i den fargen først, så bare skriv dag 4 og fargens navn, og jobb deg bakover eller forover…

 

Si fra til meg om du er med, jeg trenger å vite det. 🙂
Jeg snoker nemlig rundt og stjæler bilder, fra de jeg vet er med, og til sist blir det “Catwalk” i “Galleri Frodith”. Kanskje med noe premier for kreative sprell… Men det får vi se…;-) OG jeg linker hver dag til de som er med, så dere kan se hverandre sine innlegg.
(For nyankomne: “Galleri Frodith” er mitt virtuelle kunstgalleri her på bloggen,  hvor mange rare ting skjer. Se i kategorien: Galleri Frodith, hvis du lurer..)

 

 

 

#utfordring #catwalk #klær #klesutfordring #orange  #challenge 

 

7 kommentarer
    1. Begynte jaggu å nynne på “Fagert er landet, du oss gav….” 😀 Ja jeg husker de støvlene… 😀 Her.ig, da var du i mål på egen Catwalk, med unntak av etterarbeidet. Jeg blir snart rosa så det holder ……

    2. Du er lekker, som alltid, og en fantabulastisk modell 😀
      I dag våknet jeg tidlig og fikk ikke sove mer, fordi jeg begynte å tenke på at jeg må opp og blogge om oransje. Og oransje er fargen for meg, hihi 🙂 Så da kommer det noe oransje fra meg etter hvert også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg