“Frodiths lille januar-moro”- 6. Smak

 

 

SMAK

Folk har forskjellig smak! Noen liker det ene…Og noen liker det andre… Det gjelder det meste i livet. Både klær, kjærester, mat og andre ting.

Noen liker høye og mørke… ja kjærestemateriale altså… 😀 Andre liker små, lyse…
Noen liker søtt og andre salt…Ja, her snakker jeg mat 😀

 

Her ser du en av mine favoritter når det gjelder kaker…En fruktig god kake. Som nesten er mer mousse enn kake. Passionfrukt- mousse-kake… Nam!

Fantastisk smak!

 

 

 

 

Hvis du lurer på hva jeg holder på med her, så er det en liten januar-utfordring, og du må lese på “Frodiths lille januar-moro” for å finne ut av opplegget og hva oppgavene går ut på 🙂 Fremdeles mulig å bli med. Si gjerne fra til meg hvis du har begynt, så jeg kan legge deg på listen med linker 🙂

Og hvis du får lyst å se hvem andre som er med, så finner du de på linkene under her.

 

 

Heidisverden

natheless

livetmedvesla

Mettejosteinsdatter

Pensjonistgunna

happy

friluftsheidi

kjerringtanker

elevele

zoeticworld

utifriluft

bunny

Skogfruen

Solliv

Fruensvilje

Gryende

BforB

Kariengesvik

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg