“Frodiths lille januar-moro”! Blir du med?

 

Nå januar kommer, og vinteren er nær ved å ta “drepen” på oss, er det greit å ha noe å sysle med. Noe som får hjernen over på noen andre tanker enn om hvor KJIPT alt er om vinteren. Det er mørkt, kaldt, kjedelig, ensformig, vanskelig å gå… Ja i det hele tatt ganske så pyton… Og sånn skal det faktisk være i maaaaange flere dager.

Så for å lette BITTELITT på humøret her inne på blogg i det minste, og i mitt eget hode, så liker jeg å ha noe å “bry hjernen med”. Og her snakker jeg ikke om lego 😉

Det er klart for en januar-utfordring!! “Frodiths Lille Januar-moro!”

Hva skjer? Hva gjør man da?

 

Jo, du legger ut ET bilde pr dag, og bruker listen nedenfor som “guide”. 1. dag skal du altså legge ut bilde av dyr. Og i mange av stikkordene ligger det muligheter for flere tolkninger, så bare kos deg. Det er 31 dager i januar, så her er det nok til 1 bilde pr dag.

Du kan bruke arkivbilder, så klart. MEN…det er jo en fin mulighet til å komme seg ut da! 

 

Jeg begynner altså senere i dag, med stikkordet: DYR.

 

 

 

Si fra til meg om du vil være med på utfordringen, så jeg har litt oversikt. Jeg lager en liten oversiktsliste, med linker til de ulike bloggerne, så alle vet hvem som er med. 🙂

 

 

 

Blir du med?

 

 

 

36 kommentarer

Siste innlegg