“Galleri Frodith” er åpent- kom inn og se!

 

 

 

Hm…en lukket dør i dag….
Men det er da en beskjed som henger på døren der….er det ikke…?

 

 

 

 

Ja… det hemmelige signalet…Det skulle da vel ikke være noe problem…? Ikke la de paparazziene skremme deg… Bank det hemmelige signalet.. Og du er på innsiden, blant celebriteten. … For det ER åpent i dag  altså.. Utstillingen er snart i gang..

 

 

  “Haaaaalllloooo!!! (*tapp-tapp-tapp) Hører dere meg? Dere der ute!! Jeg hører dere tripper der ute!! Ja…jeg er her inne som jeg pleier! Og jeg er super- utålmodig med å komme i gang… Det er skikkelig kaldt ute, så fort dere å få igjen døra. Dere må da klare å komme dere forbi de paparazziene snart??  Jeg er litt lettkledd. Har jo PYNTA meg litt.. Som dere ser har jeg valgt en av mine fargerike kreasjoner, siden flere har omtalt meg som litt fargerik. Skynd dere og kom inn nå da… og still dere i nærheten av meg her…”  

 

 

   “Velkommen skal dere være, nå har jeg ventet SÅ veldig på dere!  Har jo litt sceneskrekk også, så har med jukselapp…he-he…

HEI!- du som kom inn helt sist der, kan du “ta med deg døra”…. Vi venter på flere, men de vet jo hvor utstillingen er, så de får komme etterhvert . Og hvis du ikke lukker igjen så får jeg istapper i nesa, og DET ser jo ikke særlig flatterende ut, og jeg prøver jo å “ta meg ut” som best jeg kan, inntil utstillingen er i gang i det minste…He-he….

Det er ikke BARE-BARE å se  smashing ut på en galleri-åpning skal jeg love dere…det er hold-in, og push-up og stay-up og gud- vet- hva… Rettetang, sminke og omsydd kjole.. Kan ikke ødelegge det hele med istapper i nesa da…Skulle vel heller hatt noen under beina, i dette isdans-inspirerte kostyme…

Vel-vel…nok om meg og antrekket… Nå er det klart for utstilling som du vet, og jeg har vasket, ryddet og stått på her, for at det skal se bra ut til du kom på utstillingen. Det er nemlig SÅ mange fine bilder som henger her inne. Kunstnerne har virkelig overgått seg selv denne gangen.

Du kan ta med deg litt champagne mens du går rundt og ser. Alkoholfri, slik at du som skal ta bilen hjem eller ikke liker alkohol kan kose deg likevel. Bare pass godt på at du ikke søler på bildene, for da får jeg hele kunst-Norge på nakken…. og jeg blir rimelig “grym” selv”

 

 

    “Sånn, da er vi framme ved døren til selve utstillingsrommet.  Her henger det mange flotte bilder! Det var mange super- flinke kunstnere, som ble med i “Tegn-meg”-utfordringen.  Det er jammen meg en ære og bli tegnet må jeg si. Og jeg er jammen glad så mange tok utfordringen, og forsto at det ikke var likheten jeg er ute etter på sånne utfordringer, men at folk tar seg tid til å sette seg ned litt, slappe av og gå inn i en verden man ikke vanligvis gjør, i tillegg til å få fram noen farger på et “lerret”. Og jammen meg ble det mye farger, og mye moro!! Det blir ingen avstemming denne gangen, jeg synes alle kunstverkene er helt unike. Særpreg på hver sine måter. 

 

Værsågod- nå kan alle stige inn i det aller helligste: Kos dere!!  “

 

 

 

fullstendigkasos.blogg.no

 

Hanne Beate

 

leneelisabeth.blogg.no

 

 

 

bunny.blogg.no

 

 

mettejosteinsdatter.blogg.no

 

 

Natheless.blogg.no

 

 

Utifriluft.blogg.no

 

 

 

Lindasakseide.blogg.no

 

 

 

veralynn.blogg.no

 

 

 

   zoeticworld.blogg.no

 

 

heidisverden.blogg.no

 

 

Da håper jeg du har hatt en hyggelig stund, med champagne og flotte bilder 🙂 Tusen takk til alle kunstnerne! Det er jammen gøy å stelle i stand slike utfordringer og utstilling, når så mange tok utfordringen. Og takk til deg som kom og så på!  Var det ikke mye fint her?

 

 

 

 

#gallerifrodith #utstilling #tegneutfordring

46 kommentarer
    1. Jeg sneik meg inn, så liten og usynlig som jeg er og fikk studert hvert er kunstverk nøye 😀 Flotte tegninger!

      Jeg rakk dessverre ikke å bli ferdig med min tegning (jeg har sånn ca begynt) for plustelig var der korona på menneske i hus og lungebetennelse på hund så alt blei bare satt på vent her og brått fløy dagene forbi 🙂 Men det kan hende jeg blir ferdig snart og at du får se den, hvis du vil <3

    2. Endelig kom jeg forbi all papparazzia, så jeg også fikk sjansen til å gå på galleriet. Her var det mye fargerikt og vakkert, helt sånn jeg vet at Frodith er! Suverent. Veldig morsomt å få æren av å delta. 🙂 Klemsiklem_:)

    3. Knakker og banker og presser meg inn.
      Paparazzier skuler med tårer på kinn.
      Celebert og herlig, jeg føler meg æret.
      Tenk å få oppleve stunder som dette.
      Like stor stas som Galleri Lafayette.
      Takk kjære Frodith, for dette besværet.
      Du drar oss med på kunstens galeier.
      Tryller frem action på bloggernes veier.
      Kunsten var ekte fra topp og til bunn.
      Beundringen gjør meg helt målløs og stum.

        1. Hehe, og det var kjempemoro – jeg liker å bli tegnet. Nå ble jeg sittende her og undres.. jeg har to karikaturtegninger av meg selv fra 2006 i Amsterdam og Paris, har glemt dem helt av og vet ikke hvor dem er…. fikk lyst å se dem igjen nå. Må vel fram med spåkulen min og se om jeg finner dem..

    4. Gratulerer. Her var det mange fine tegninger, mange flinke folk der ute. Bra med slike utfordringer håper jeg kan delta på neste selv om det kanskje blir lenge til neste utfordring fra deg. Ha en fin kveld.

      1. Nei, jeg så det ikke kom noen tegning. Det får bli en annen gang 🙂 DU har jo vært med på flere før 🙂 Skjønte du sliter med beina? 😮

    5. Nydelige tegninger av et nydelig motiv.
      Flott utstilling. Utsøkt champagne og akkurat så mye pomp og prakt som følger med eksklusiv kunst.
      La paparazziene komme inn og dekke utstillingen. To av de hadde allerede istapper i nesa.

    6. Det var jammen ikke lett å komme seg inn, og forbi papparazziene men jeg klarte det til slutt. Å det var så vel verdt strevet, for så mange flotte kunstverk av bare deg 🥰 Det så mye fint at jeg måtte gå rundt flere ganger for å nyte alt flere ganger. Kan nok være jeg stikker innom senere i dag, for en ny runde 🤩

      1. Så bra at du ble med på utfordringen Vera Lynn, og for at du kom på utstillingen. Det er jammen gøy når kjente kunstnere stiller opp så lett 😀

    7. Jeg fløy inn fra Spania, ens ærend for utstillingen. Det var vel anvendt penger og virkelig verdt det, både fordi jeg var en av kunstnerne, men også fordi dette var en helt fantastisk utstilling, samt at rammen du laget rundt det hele var spektakulær.

      Jeg prøvde febrilsk å få paparazziene til å ta bilde av meg, men de var mer interessert i Lene og de andre mer verdensberømte kunstnerne, så jeg måtte nøye meg med å få med hestehalen i bakgrunnen på et av hennes bilder.

      Jeg sier ikke nei takk om det skulle by seg en ny anledning til å stille ut kunstverkene mine. Jeg skal legge meg i hardtrening og virkelig produsere mengder av kunstverk i mitt koselige lille atelier.

      Hjertelig takk, Frodith, for innbydelsen, og lykke til med salget. Jeg håper de fleste kunstverkene havner på veggen til fornøyde nordmenn.

      1. Veldig stolt over å få celbriteter fløyet over helt fra Spania altså 😀 Hvis du henger rundt her en stund, så skal du nok se at de får tak i noe annet enn hestehalen din, de derre paparazziene 😀 Jeg kommer nok til å kontakte deg igjen ja, når det er ny utstilling på gang. Her har det vært mange utstillinger, men var lenge siden nå, så det var litt å vaske for å si det sånn.. 😀

    8. Takk for enda ei fantastisk utstilling. Kosa meg virkelig med å tusle rundt å studere alle bildene mens jeg nippa til den nydelige champagnen. Rakk dessverre ikke å få finstasen på meg – noe jeg kan være glad for nå, for fysj så kaldt det var ute.. Men oj så fint du hadde pynta deg, du da 😊

      1. Nei, du kan være glad du droppet finstasen, for her er det kaldt. Men jeg “holder ut” 😀 Takk for at du ble med på utfordringen, stilte som kunstner og at du kom hit og kastet glans over utstillingen 😀

    9. Ja, litt kjølig idag. Godt da å kunne komme inn på kunstutstilling, og veldig koselig å besøke Galleri Frodith igjen! Masse flotte bilder, og hyggelig vertskap! Takk for champagnen! Håper mange stikker innom i løpet av dagen! 🥰

      1. Ja, det ble et fint knippe tegninger 🙂 Så koselig at du kom, håper du slapp greit forbi paparazziene 🙂 Ja, nå var det lenge siden Galleri Frodith hadde vært i sving, blir for mye å gjøre på direktøren innimellom… 😮 Men godt å ha en liten utstilling igjen 🙂 Takk for bidraget ditt og takk for at du kom <3

    10. Vedlig fint å se, her var det mange fargerike flotte bilder av fine dag! Folk har vært flinke til å tegne altså..
      Artig å komme inn og titte! 🙂

      1. Hei, og velkommen inn 🙂 Ja, mange morsomme og fine bilder 😀 Koselig at du kom Solliv, hyggelig med besøk av kjente i tillegg til alle kunstnerne 🙂

    11. Så herlig utstilling!
      Og for en pangåpning av flotte gallerieier og modell Frodith! 😀🥰
      Skikkelig artig skrevet, og jeg klarte å lure meg forbi papparazziene.
      De var så opptatt av de andre utstillerne som er på vei inn, at jeg snek meg forbi og foran dem ☺
      Godt å være litt mindre kjent 😄

      1. Ååå, da kjente de deg ikke igjen 😀 For du er ikke mindre kjent enn de andre her vil jeg tro 😀 Men INN kommer de seg IKKE, de paparazziene 😉 Her skal vi kose oss uten dem. Så glad du ble med <3

    12. Jammen ikke lett å komme seg forbi paparazziene, spesielt ikke når man er en av kunstnerne. Så måtte stille opp på et bilde eller to 🙂

      Champagnen smakte godt og det er den fineste kunstutstillingen jeg har vært på noen gang ❤ Og man kunne aldri bedt om en bedre vert enn deg 🤗

      Håper det blir full trøkk hele dagen lang, mange flotte kunstnere på ditt galleri

      1. Hei, og velkommen 🙂 Ja, de paparazziene vet du, de ser sitt snitt til noen bilder så fort de ser noen verdenskjendiser. Du skulle hatt solbriller Lene! Tusen takk for at du stilte opp, og har vært en super ambassadør bor utstillingen 🙂 Tak for at du kom også <3 Du kaster jo litt glans over utstillingen, kunstner og alt <3

      1. Oi, applaus og greier. *bukker dypt. Veldig veldig koselig du kom 🙂 Og takk for at du bidro <3 Nå er det mange på vei inn her ser jeg. Paparazzier og alt 😀 DE sistnevnte skal på hodet ut igjen 😀 Men du får kose deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg