Gjenbruk og shopping…hånd i hånd..

 

Kjersti er “nesten” dronningen av gjenbruk og “regifting”.. Jeg må si NESTEN, fordi hun elsker å shoppe også. Så altså ingen “engel” vi har med å gjøre. 
Men hun gir gjerne bort ting hun har i skapet som ikke brukes mer, til ære for miljøet. Og sånn bør vi jo tenke. 

 

 

JEG er jo vanligvis dronningen av SHOPPING. Noe som ikke er SÅ mye å skryte av..Spesielt ikke for miljøets del i alle fall. Vel, jeg skal jobbe LITT med saken i alle fall. 
Nå har jeg med meg ut 3 play-suiter, jump-suiter, cat-suiter…kall det hva du vil… som jeg nesen aldri bruker fordi de blir for korte i “ryggen” til meg. Jeg får ikke strukket meg ut skikkelig…. 

Så da skal jeg prøve å få litt avsetning hos Kjersti når vi møtes nå. Så får vi se, hvor STOR avsetningen blir 🙂

 

 

 

 

 

 

SNAKKES!!

 

 

#klær #antrekk #mote

5 kommentarer
    1. Fint å gi bort litt klær som ikke passer, og da blir de som nye for den som får de. Vet Kappahl og H&M tar imot brukte klær, og de trenger ikke å være hele engang, men moro å gi bort til kjente. Ha en superfin lørdag både du og Kjersti! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg