Gjett hvem som har bursdag i dag!!?

 

Nei, det er IKKE meg… Det er verdens beste “lillesøster” og tusenkunstner: 

 

 

Lady August!!!

Hun kan trylle fram de fineste bilder, vakre, morsomme, rare bilder med sjel, som treffer deg i hjertet med et smil og et smell.
Hun kan synge fletta av langhårete og  svartkledde.
Hun kan skape Edens hage av gråstein.
Hun kan skrive ord som smelter granitt.

Men mest av alt kan hun kunsten å være seg selv!! Snill, klok, ærlig, morsom, vakker og varm. 

 

 

 

Kjære Søs!

Gratulerer så masse med dagen i dag! 
Jeg er så glad du er min venn <3 Du beriker livet mitt. 
Ikke bare på veggene mine har du fått plass…

 

 

 

…men i hjertet mitt så klart 🙂

 

 

Håper vi kan treffes snart så jeg kan få gitt deg en skikkelig bursdagsklem, og bursdagsgaven din 🙂

Store bursdagsklemmer fra “storesøster” <3

 

 

 

11 kommentarer

Siste innlegg