Gjett om de kommer til å bli sure på meg da?!!

 

 

Nå har jeg skikkelig dårlig samvittighet her altså!!
Du fikk kanskje med deg her tidligere at jeg og VI gledet oss til å reise på Spa i Sandefjord? Sjekk linken så ser du hvordan både den ene og den andre har gledet seg skikkelig til ” Mer Sjååppping og sjampaaanje”. Og du vil ikke tro det, men jeg er verdens verste “mor”!!!
Jeg har GLEMT Salt og Pepper på jobben!!
De er nødt for å være der HELE helgen, og de får IKKE vært med på turen. 

Jeg sitter her med verdens verste samvittighet! Men jeg har bestemt meg for å sende de en SMS og si at jeg kjøper med “by-gaver” tilbake, og håper på at de tilgir meg med litt bestikkelser når jeg kommer tilbake….

 

 

Nye motorsykler, nye gummistøvler, nye sparkesykler, masse sjokolade eller hva som helst som “må til” for å blidgjøre dem…. 😀

 

 

 

 

 

 

 

 

9 kommentarer
    1. Åh, nei!! De som hadde gledet seg sånn! Da må du kjøpe med noe hjem til de, – hjelper det altså. Husker det selv fra barndommen når det ikke passet at jeg var med. 😀 Kos deg masse på tur! 😀

    2. Godt de har hverandre i det minste 🙂 🙂 Hehe Riktig god tur til deg og la den dårlige samvittigheten bli igjen hjemme 🙂 Du kan trøste de med at de snart får seg en lengre tur til bloggtreffet vårt. Sjekk ut Kari sitt innlegg i dag om kjæledyr 🙂

    3. Oj, trist for Salt og Pepper. Men de koser seg helt sikkert der de er. Finner nok på noen morsomme sprell sjøl om du ikke er der😂 Kos deg skikkelig på tur, du da😀🙋🏼‍♀️

    4. Nei og nei, det der var jammen ikke bra! Du har nok ikke noen høy stjerne hos dem akkurat nå….. 🙂 men du får ta med noe fancy hjem fra S-byen, så blir dere nok govenner igjen! Klem <3

    5. 😱😂. Det må MINST motorsykler til for å veie opp det der! Helst Harley Davidson, takk! Og kjøredress – i kevlar, om skinn skulle grave for langt ned i budsjettet! Makan…

      Men sånn ellers – ha en fantastisk helg 🤗🤪😋😊😉.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg