Godt man har en diger “filmrull”…

 

Når man skal på photoshoot, og ikke akkurat er “trent” i modellyrket kan man være ganske glad for at “filmrullen” er uendelig…sånn nesten i alle fall. Man tar i alle fall 40-50 bilder for å finne 1 man er fornøyd med. Det samme gjaldt så klart når jeg var på foto-utfordring med Kjersti. 

Jeg skulle jo prøve å ha en litt “romantisk” look…Ikke bare enkelt å få ansiktet og kroppen med seg på alt det der…Her er et lite utvalg som ikke ble “finale-bilde”. 

 

Her prøver jeg å gjøre meg klar tydeligvis..Også litt for mye “midtrabatt” til å få bli med….

 

Kunne jo se fint ut dette, men romantisk aner vi ikke. Ingen blikk, ingen ansikt…Litt for intetsigende..

 

Sånn blir det når JEG vil se romantisk ut, men fotografen krever litt “sprell”…. Ikke veldig romantisk..

 

Litt for mye “gravide-mage” og sinna-blikk… Det står ikke til den romantiske påkledningen…

 

Kanskje litt uskyldig og romantisk, men øynene HELT lukket da??!

 

 

 

Nok en gang bilder hvor fotografen ønsker litt “rare”/unaturlige positurer, som bare får meg til å ville le…

 

 

Og så helt til slutt…

 

…et bilde jeg tenkte ville kunne fungere som romantisk look…Helt til jeg så at jeg ser litt “gal” ut i øynene…Men det blir man kanskje når man er på sitt mest ny-forelskede… ? 

 

HER er det som FIKK bli med, men jeg vant ikke da. DET gjorde Kjersti, etter avstemningen. 🙂 

 

 

#photosthoot #foto 

5 kommentarer
    1. Syns du har blitt en dyktig modell jeg..mange bilder å velge i er kjekt så best å ta maaange:) Fine alle her, likte ekstra godt det øverste her og det du strekker nesa opp for å lukte på blomsten..nr seks fra toppen.. Klem og fin dag videre <3

    2. Synes helt klart det bilde hvor fotografen ville ha deg litt unaturlig var best 🙂 Se så lang og tynn du ble. Dramatisk bilde, om du bare ikke hadde ledd sånn hihi. 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg