Har du lyst å være med å sette VERDENSREKORD?

 

Da bør du virkelig se her!!

 

Du har nå mulighet for å være med på en “once-in-a-lifetime”- experience!! Du har nå mulighet til å være med å slå en verdensrekord av de helt sjeldne. For det er nemlig ikke mange som deltar i denne “grenen”, og det gjør at vi ikke trenger 100-vis av folk for å slå rekorden. 

MEN jeg trenger absolutt flere enn nå. Jeg går ikke for “verdens minste froggetog” liksom… Man må vel prøve å få litt lengde på det skal det bli litt sus over sakene. 
Blir neppe kontaktet av “Guinnes Books of Records” med et mini-tog! 

 

 

Så jeg fortsetter min innstendige bønn: SEND MEG FROGGEBILDER!!!

Jeg kommer ikke til å slutte å mase, så du kan like godt kapitulere NÅ (*kniser vilt og hemningsløst 😀 ) 

 

 

Vil du ha en lang forklaring på hva “frogging” er, så gå inn HER. Men det minner om planking og naking. Men jeg er snill, du SLIPPER å være naken 😉

Kort fortalt: 

 

 

Hva får du igjen for det?

 

-Du får bli med i frogge-toget mitt, sammen med andre fine folk, med sans for litt “rare utfordringer”.

-Du får en evig takknemlig Frodith, som blir SÅÅÅÅ glad, og som kommer til å stille opp på ALT du måtte finne på av utfordringer og annet rart 🙂 

-Du får gleden av å “hoppe” litt ut av komfort-sonen din.

-Du får til og med kanskje en liten premie i etterkant

 

 

For at du skal få litt ekstra inspirasjon legger jeg nå ut toget fra 2017, så du ser hvordan man kan gjøre det. Kanskje du kjenner igjen noen, og skjønner at dette er bare GØY!! 🙂 

 

 

Froggetoget fra 2017

1) Frogging på jobben – 

 

2) Frogging på jernbanestasjonen – 

 

3) Frogging med hunder –  

 

4) Verandafrogging – 

 

5) Frogging i naturen –  

 

6) Hule-frogging – 

 

7) Frogging mellom bakkar og berg – 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

8) Frogging i rustne omgivelser – 

 

9) Frogging ved vannet – 

 

10) Frogging i solnedgang – 

 

11) Frogging i ro og mak – 

 

12) Tar froggingen på alvor –

 

13) Tv-frogging –  

 

14) Sykefrogging –  av Oslopadda (bloggløs bloggvenn og venn)

 

15) Frogger i sitt rette element – 

 

16) Stue-bords-frogging – 

 

17) Spinnvill frogging – 

 

18) Frogge-selfie med FISK – 

 

19) Froske-spisende frogg – 

 

20) Og til sist meg: Frogging i vinduskarmen…

 

Hvis vi skal slå denne rekorden her, så må du sende meg ditt bilde NÅÅÅÅÅ!! 😀

 

Hilsen Masekråka

 

 

#frogging #froggetog #utfordring

6 kommentarer
      1. Ja, jeg fikk det 🙂 Flott 🙂 TUUUUUSEN takk <3 Nå blir det noen i alle fall 🙂 Men skulle ønske vi kunne ta rekorden 😀 Klemmer <3

    1. Håper det kommer flere bidrag da..er jo ikke såååå vanskelig å frogge..hehe..:)Bare kjentfolk på bildene her..gøy å se igjen.. Klem og fin ny uke til deg 💗

      1. Nei, jeg tenkte også det var en LETT sak…men det var mye lettere å få folk på gli før… Er vel en grunn til at jeg ikke har arrangert så mye det siste året.. Men jeg HÅPER jo at folk skal sende litt nå, og i morgen, og onsdag. Så det blir LITT flere i alle fall 😀 Klem til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg