HEI-HEI-HEI- Froggetog på vei!!

 

“Kveeek- kveeeek -kveeek…Hoppetihopp!! Her kommer vi!!! Unna vei!! “Frogge”-tog på vei!!”

 

Det ble kanskje ikke verdens lengste frogge-tog, vi slo kanskje ingen rekorder. Og mulig han Mr Guinnes ikke er SÅ interessert i å få oss inn i boka si… Men JEG mener nå at vi uansett har slått noen rekorder: 

 

-ÅRETS lengste “frogge-tog!

-NYE blogg.no`s lengste “frogge-tog”

-Og garantert det “frogge-toget” med de kuleste “froggene”

 

Men når det er sagt…noen farsott eller landeplage har “froggingen” ennå ikke blitt..Men bare vent. EN dag blir det det.. En dag MÅ da vel Norge bli moden for å kaste seg på denne ideen??

I alle fall har en del jeg kjenner, både folk i blogg-blokka og venner utenfra  latt seg friste til å prøve å spre det gode “frogge-budskap”…. selv om dette altså ikke tar HEEEELT av.. 

Men NÅÅÅÅ vil jeg altså presentere for dere:  mine herlige små frosker i fri utfoldelse,  hoppende, sprettende og kvekkende på vei ut i guds frie natur…på vei ut i hverdagen…på vei ut til det norske folk 😉

FOR EN HERLIG GJENG!!! 

 

 

1) Spretten frogg- Etdiktomdagen.blogg.no

 

 

2) Betenkt stubbe-frogg Karidansen.blogg.no

 

 

3) Frue-frogging i det grønne- Fruensvilje.blogg.no

 

 

4) Matgal- frogg med frogge-dog:  Minmatgaleverden.no

 

 

5) “Mat-gale”-broren som alltid “leverer”- nå også innen frogging

 

 

6) Frogging i sanden: Annebe.blogg.no

 

 

7) Fargerik “frogge-søs” i farta: Ladyaugust.blogg.no

 

 

8) Fresk frogg i friluft: Utifriluft.blogg.no

 

 

 

Og opp av fontenen spratt: 

 

9)…..Manne-froggen: Dedicat: Dedicat.blogg.no

 

 

10) Kreativ frogging fra:  gryende.blogg.no

 

11) Hemmelighetsfulle “rumpetroll” eller små-“frogger”

 

 

12) Frogging med sauetilskuere: Hanne Beate- (bloggløs bloggvenn)

 

 

13) Verdens beste kollega-frogg

 

 

14) Den blideste froggen av dem alle: Nouw.com/hverdagenformeg

 

 

15) Kollega-frogg frogger til morgenfuglene

 

 

16) Og til sist meg, Frodith….eller Froggdith om du vil 😉

 

 

 

Froggingen”  er ikke en konkurranse. Men jeg synes at siden folk har vært så koselige og brukt litt av tiden sin på å “frogge” litt og spre litt glede, så fortjener de en liten “froggy” premie 😀 (send meg adressen i mailboksen,)

You made my day- frogs. Så nå skal jeg prøve å overraske dere litt i postkassene!!

 

Ha en froggy dag alle sammen, både dere MED og dere UTEN froske-lår 😉 Kvææeeeek!

 

 

 

#froggetog #frogging #farsott #spredning #foto #utfordring #premier #landeplage

20 kommentarer

Siste innlegg