Hemmelig-utfordringen: Se hva de har lagt ut!

Det kommer nå noen HERLIGE bidrag på innlegg i “Hemmelig -utfordringen”. 

Jeg sendte litt forskjellige hemmelige saker rundt til de som meldte seg på hos meg til en utfordring de ikke visste hva gikk ut på. 13-14 meldte seg, 13-14 konvolutter ble sendt, med hemmelige saker i. Og det var opp til bloggerene hva de gjorde ut av det. 
Og HER under er link til innleggene, som viser hva de har gjort med sakene de fikk i posten

fruensvilje

Kjerringtanker

Kjeftsmellas

5 kommentarer
    1. I går kom min konvolutt også, så nå er jeg i tenkeboksen… fortsettelse følger. Jeg bør jo finne på noe annet enn det andre har kommet på…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg