Hvordan ligger det an med dørstokken din?

 

Jeg fikk en melding i dag fra søsters, om at dørstokkmila var uhorvelig lang. Hun hadde planer om trening, men det viste seg å være veldig vanskelig… Dørstokkmila holdt på å ta knekken på hele prosjektet…

 

 

Vel… Her hos meg finnes det ingen dørstokk. Døra er låst, og dørstokken befinner seg borte hos naboen. Så jeg får i ALLE FALL ikke kommet meg på noe trening… Men jeg skal ikke ha på meg at jeg kommer med “tomme unnskyldninger” i alle fall… 😉

 

 

Vel, hvordan ligger det an med DIN dørstokk?

 

 

#trening #unnskyldninger

11 kommentarer
    1. Det skjønner jeg godt <3 Tusen takk for melding foresten (mobilen har ligget i veska og batteriet var flatt) Dørstokkmila har vært lang her også og er det ennå men en liten Ikeatur hjalp litt i dag <3 stor god klæm til fineste søs <3

    2. Hva er en dørstokk? En stokk som står ved døra? Slik har ikke jeg ihvertfall 😉
      Det er deilig å være mye inne når det er ganske kaldt ute. Du har sorg å takle også, og det kan fort fjerne mye virkelyst når du virker for andre i mange timer hver dag ellers. Ta godt vare på deg selv, og her er en veldig god og lang klem ❤️🤗

    3. Skjønner godt det der når du jobber fullt.
      Men for meg som ikke gjør det, er dørstokken ikke så høy på fridagene som på de dagene jeg jobber. Derfor får jeg trent og gått turer. 😉🙂

    4. vel siden pasientreiser sender en taxi inn for å hente meg hver uke ,så må jeg ,siden juni har den kommet 2 ganger i uken,nå har jeg sagt att det får holde med 1 ,så har vi Solliv,hun har gåskole og jeg er en flink elev og går hver dag oppmuntret av henne.
      Skjønner att dere har det tungt akkurat nå,da er det enklere om en er to som drar hverandre ut og over dørstokken

    5. De fleste har en dørstokk til besvær vil jeg tro.Men det er bare og ta sats og gå over den.Ut og trene, gå en tur eller på sykkel. Det er piggdekk til sykkel og varme klær har vi alle. Har både vært på sykkeltur og gåtur i dag. Hjem gikk via kiwi og tok med meg melk. Planen var litt kakao i kveld men det må vente. Er trøtt og vil legge meg tidlig i kveld. Ha en fin kveld.

    6. Jeg har bru over dørstokken… for jeg har jo opplegg på treninga mi – har hatt det i to år nå! Det går nesten av seg sjøl…. men har stor forståelse for dem som ikke får begynt altså, det er ofte sykt tungt å komme igang! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg