I dag er jeg “hun med hår-rullene”..

 

 

I dag er jeg hun med hårrullene..
I dag er jeg hun som våknet og sto opp med to venstreføtter..

Og begge to var feil..

Jeg kjente det ikke med en gang jeg våknet, men det tok ikke mange timene før jeg snublet i mine egne føtter..Det tok ikke mange timene før jeg kjente det “klø” på innsiden av skallen…og det uunngåelige var i ferd med å skje. Hårrullene var på vei ut. De formelig spratt på plass, med et “SPJONG”. Og når hårrullene spretter på den måten, så kommer snurpe-trynet i samme øyeblikk..Munnen drar seg sammen og blir en tynn ekkel strek.. Så også i dag.

Hun dukker opp av og til… Surpompen med hårrullene…

Når det blir FOR mye å gjøre på alt for liten tid.
Når alle folk er sure og ekle (inkludert meg…)
Når det er FOR mye folk i køen på Coop. 
Når folk svarer surt når jeg snakker til dem på en helt vanlig måte..
Når det er stappa på trikken og folk er så idioter at de ikke skjønner at de må slippe folk forbi seg i døra.

Men i morgen er en ny dag.
Og i morgen er det ikke hun med hår-rullene som våkner i sengen min i alle fall..Hun skal ut herfra i kveld!!

 

#hverdagen #humør

9 kommentarer
    1. Hehe…Du beskriver akkurat den følelsen så veldig godt, så jeg må le 😂
      Kjenner igjen akkurat dette veldig godt. Heldigvis var det ikke en slik dag for meg i dag. 😉
      Håper morgendagen din blir uten hårruller og stupebrett 😘🙂❤

    2. Hoffda, stuping og hårruller som spretter på samme dag! Det var en brå start på uka. Håper alle ruller er ute, og at stupebrettet er mye lavere i morgen. Jeg har hatt en super dag, kanskje fordi det ikke ble “mandag” siden jeg jobbet i helgen, hehe. Får litt hårruller innimellom på jobb jeg, for der er det travelt for tiden. Men i dag var en god dag! Og trening, trening hjelper mot stupetårn og hårruller, just saying…. 😀 Klemmer-alt-blir bedre-i-morgen-klem

    3. Haha … sorry, men jada, vet jeg ikke bure le! Men du beskriver det jo så sykt godt! 😀 I morra kommer en ny dag. Heldigvis. Ser ikke ut som bloglovin’ har lyst til å poste innleggene mine lengre. Irriterende dette!

    4. Satser på at håret henger rett ned i morgen…hehe.. Greit når en er klar over det selv, og prøver å ta det med «et smil»… Klem 😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg