Ikke kjent for å være en gourmet akkurat..

 

 

 

Jeg er ikke kjent for å være noe gourmet akkurat…når det gjelder MAT altså….Når det gjelder klær derimot…ikke SÅ verst 🙂

 

 

 

Kjempefornøyd med den nye toppen, fargeglad og lett stoff, med litt indianer-preg..

 

 

 

Morsomme bilder på hotellrommet vårt..

 

 

 

Når man tar kinesisk wok til lunsj, må det være lov å spise pølse og mos til middag….? Gourmet eller ei.. He-he..

 

 

 

Morsomme bilder i gangene her også…

 

 

 

 

 

Nå er vi klare for nye eventyr: En tur til Haga, kanskje litt svømming (kjøpt ny badedrakt…) og andre koselige ting 🙂

 

 

Ha en fin dag<3

 

 

#klær #outfit #bilder #kunst

9 kommentarer
    1. Wow- så fin du var i toppen! Ja de bildene på hotellrommet var utrolig tøffe!! Kos dere mye, hørtes kjempekjekt ut med svømming! <3 (Leste innlegget igårkveld også) Klem

    2. Fortsett å kos dere. 😊 Du burde egentlig vært modell for Desigual! Perfekte klær for ei fargerik dame. Kul veggpynt var det også. God helg herfra.

    3. Fargeglad topp. Ser ut som om det er Desigual for det er et helt skap fullt av det her heime. Eli likte farger hun også og gjør det fremdeles. Pølse og heimlaga mos er godt vettu spesiellt om du lager den av Blå Kongo potet da blir den mørk lilla. ha en fin dag.

    4. Den toppen kler du jammen godt. Akkurat så fargerik og eventyrlig som du selv er 🙂
      I min ungdom hadde jeg en lingnende topp, som pappaen min hadde kjøpt til meg da han tjenestegjorde i Libanon. Så når jeg så disse bildene her, dro tankene mine til pappaen min med det samme ♥ Gode minner 🙂

      Kos dere masse masse på tur. Kjekt å lese reiseblogg ♥ Klem ♥

    5. Tipper du er i ditt ess nå 🙂 Kjemedigge klær Hadde en kule som ligner litt på toppen din men min var blå. Tror mamma kjøpte den til øyenfargen min av en eller annen grunn 🙂 Kooos dere og stor god klæm <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg