Ikke noe miljøsvin- men ikke noen kremmer heller akkurat..

 

Så hvordan gikk det med det bærekraftige og miljøvennlige prosjektet da? Selge klær på gjenbruksbutikken

 

Jo…for miljøet og kommende generasjoner er det helt klart et skritt i riktig retning. Jeg har jo begynt å tenke miljø. Og jo flere som gjenbruker jo bedre er det jo.  Men bærekraftig for MEG var de i alle fall ikke 😀 Så nei.. jeg er ikke noe miljøsvin…men heller ikke noe KREMMER (oversettes ofte med dyktig forretningsmann/kvinne)

Posen jeg kom med og hang opp i butikken for 14 dager siden var nesten like full da jeg gikk hjem i dag…

 

 

Ikke så mange som var ute etter klærne mine, nå i første omgang..  Men jeg solgte 5 plagg… av 18

 

Eller 6 forresten.. For denne kjolen, som jeg har på på første bildet her, den ville nemlig Verdande kjøpe. Og dere vet hvem Verdande er? Bloggløs bloggvenn 🙂 

 

Så da gikk jeg rett på posthuset med det fulle nettet mitt, og fikk sendt av gårde den kjolen til henne 🙂

 

 

Så nå blir det spennende å se, når hun får den 🙂 Gøy at noen jeg “kjenner” kunne kjøpe den da 🙂 Jeg kjenner henne litt føler jeg. 

 

Og uansett. Jeg har ikke tenkt å gi meg. Jeg skal prøve et nytt sted. Nærmere der jeg bor. Litt billigere leie, og de skal ha mindre profitt. SÅ da prøver jeg en gang til 🙂

 

 

4 kommentarer
    1. Du fikk jo solgt flere på kort tid, og kanskje gjør du enda større suksess på neste forsøk. Den kjolen Verdande kjøpte, var veldig fin! 🥰

    2. Så bra at du fikk solgt litt da, men lurt å prøve et annet sted som attpåtil er billigere! 👍 Kjekt å selge til “kjente” som også kan passe klærne dine, – jeg er nok endel bredere enn deg 😜 Skikkelig kult konsept altså! 🥰👌

    3. Sjøl om jeg er skrekkelig fornøyd med at denne ikke ble solgt, så var det synd du ikke fikk større respons. Gjør liksom noe med motivasjonen, så jeg applauderer at du prøver en gang til 👍👏.

      Jeg er spent gitt, for du rager mye høyere over havet enn meg 😆. Hodet mitt insisterte imidlertid på at denne ville være utmerket, så vi får se 🤪.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg