Ikke så veldig feminin akkurat…

 

Hele ungdommen min, og egentlig langt opp i voksen alder har jeg tenkt at jeg ikke er spesielt feminin akkurat. Jeg liker å gå i kjoler…. på MIN måte… Med tunge vinterstøvler, tigths og rufsehår til. Ikke så “lady-like”, og heller ikke veldig feminint.. Eller?

 

 

 

 

 

Hvem definerer hva feminint er?
Er det smale skjørter, i høye hæler, myke krøller, nappede øyenbryn og en lett fnising ut gjennom røde lepper?
Eller ligger femininiteten i noe helt annet…? Noe litt udefinerbart?

 

 

 

 

 

Uansett, feminin eller ei…Ingen kan feire fredagene som meg, med kjolefest fra morgen til kveld!! Så også i dag så klart… 🙂 

 

 

 

 

 

Er DU feminin?

Ja…du som er gutt kan også få svare om du vil 🙂 

 

 

 

#feminin #kjole #jentete 

20 kommentarer
    1. Du er flink til å pynte deg alltid! Jeg er veldig feminin på jobb- og kanskje litt for gutt på fritida nå! Egentlig er jeg mest glad i kjole og røde negler,men ikke si det til noen….. klem <3

    2. Jeg synes jo du er feminin. Så absolutt! Å være feminin betyr jo ikke at man er “Babe”! Jeg opplever meg som ganske maskulin i væremåten. Liker jo å pynte meg i blant, men er langt fra utpreget feminin av den grunn!

    3. Jeg føler meg litt feminin ihvertfall, selv jeg ikke kler meg sånn. Som barn nektet jeg å gå i kjoler og foretrekker bukser fremdeles. Jeg pleier heller ikke å sminke meg og bruker sjelden smykker. Mye er nok pga. at jeg tilbrakte mye tid i fjøset, og da var sånt så lite aktuelt, hehe. Nå omgås jeg flere folk i jobben, så da bør jeg kanskje endre litt på det…. Er glad i å bake da, og det er vel litt feminint…

      1. Ååå, tusen takk 🙂 Koselig når andre mener man er det. For da er det noe man faktisk ikke selv ser, men andre ser:-) Ja, glad i den kjolen. Og mange flere 🙂 Nå kommer DEN uka neste uke. Spennende og stressende. Og SÅ har jeg sommerferie 😉 hi-hi Klemmer <3

    4. jeg har tenkt at damer i kjole ,som sminker seg og ter seg som ei jente er feminin,slik mener jeg du er feminin i dine søte kjoler,jeg vil gjerne være feminin,men er en frostpist på denne tid av året,så her er det langbukser som i min verden ikke er spesielt feminint :=)

      1. Det er liksom noe mer som ligger i det, enn bare klærne. Og det er der jeg kommer litt til kort, men kanskje andre synes jeg er det likevel, som Oldie sier her 🙂

    5. Det er ikke du som skal bestemme…. du er jo helt på vidda. Superfeminin er hva jeg synes du er. Det er ikke bare klesstilen det går på! Det er totalen.

      1. Så flott sagt 🙂 Nei, jeg lurer på om det ikke er meg jeg heller 😀 For jeg har hørt andre som sier det samme om seg, som jeg synes er veldig feminine, og det går ikke på klærne deres i alle fall 🙂

    6. Jeg liker også en mer “guttete” stil til vanlig ..liker å blande røft og feminint 🙂 På noen antreksinnlegg kan jeg være litt mer feminin enn jeg egentlig er da.. Syns du ser både vakker, feminin og tøff ut 🙂 Klem <3

      1. Ja, det med klærne er en ting, men det handler om noe mer også. Og det er vanskelig å si hva det er 🙂 Det er noe med væremåte også 🙂 Tusen takk <3 klem til deg <3

    7. Jeg synes fu et flink til å kle deg feminint, for du viser jo mange kjolebilder. Jeg bruker veldig sjelden kjoler og skjørt, men føler meg litt frminin i klesveien likevel. Litt smykker og tilbehør til klassisk bukse og genser hjelper litt 😀

      1. TUsen takk Grete 🙂 Ja, det er mye med klærne og utseende som kan lage det litt jentete, men selve femininiteten er noe man føler på. Men som Oldie her sier, egentlig er det andre som ser femininitet hos oss, vanskelig å avgjøre selv 🙂 klem <3

    8. Jeg forbinder ordet feminin med damer/jenter som kler seg pent. Men det kan likevel brukes om menn som kler seg pent. Jeg er nok sjelden feminin. Men det gjør seg med litt farger og mønstre. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg