Jeg er på hugget om dagen!

 

Noen ganger når ting er litt småkjipt…. det er vinter.. regner hver dag…jobben “sluker” deg med hud og hår, både på dagtid og om natta faktisk….så er eneste måten å komme seg igjennom å faktisk bare GÅ PÅ med “dødsforrakt”! Ikke la verden filleriste seg, men ta tak med begge hender og sparke fra seg der det trengs.

Og det har jeg gjort i det siste! Brettet opp både “ermer” og andre ting som må brettes, klistret på meg et smil, helt til det traff noe “der inne” som overtok og ble ekte. 

Nå er jeg på hugget. Ingenting skal stoppe meg 🙂

 

Gleder meg til neste uke. En travel uke med massevis av småttinger.

 

 

Pyntet meg litt i dag. Og kjøpte kakebit og la på pulten til en kollega, uten å si hvem det var fra…

 

 

Svingte innom takeawayen og bestilte lettvint mat til en forandring….

 

 

Mens jeg beundret kunsten på veggene…

 

 

Må si jeg gleder meg veldig til det blir lysere ute. Selvfølgelig pga at vi trenger lyset for psyken. Men jammen meg litt for å få litt bedre bilder også. Det som blir tatt av bilder nå er jo mest inne, og det avslører hvor elendig kamera det er i mobilen min. Enda for et par år siden var dette regnet for et BRA kamera….

 

Nå er jeg god og mett, og er klar for å angripe både det ene og andre av søtsaker i kjøleskapet 😉

 

 

#hverdager #optimist #pågangsmot

10 kommentarer
    1. Herlig med sånt pågangsmot….bare elsker det ♥ Og heldige kollegaen da, som fikk kake på en helt vanlig arbeidsdag 😀
      Ja, mobilkameraene forbedres stadig, så jeg tenker på ny mobil…for å få bedre kamera 😉 Og den hangler også, så det er jo for å få noe som fungerer selvsagt også. Men…enn så lenge, så har jeg den litt til 🙂
      Nyt dagene, så langt det går…og snart blir det vår 🙂
      Klem ♥

    2. Ja, lysere dager gjør noe med overskuddet. Dagen er faktisk allerede ca 50 min lengre enn ved vintersolverv. Innen utgangen av januar er den nesten to timer lenger.(Jeg sjekker på en tabell på nettet for å få bevis når det er regntungt og mørkt ute.) Du har klart å snu på flisa til tross for mørke dager og noen utfordringer i jobbhverdagen.Det er ikke alt vi får styrt, men det er lettere å styre seg sjøl enn å styre omgivelsene. Så blir det kanskje en god smitteeffekt ut av det også.💕

    3. Drakk litt kakao i kveld og det var deilig. I morgen er det fredag og det er deilig. Må legge meg snart og håper jeg kan få sove hele natten. Vil sette på vekkeklokka på 05 i morgen tidlig for jeg skal bort. Ikke så langt riktignok men våken må man være når man skal snuse på noe nytt. Men alt går greit satser jeg på. Ha en fin kveld.

    4. Dagene bare flyr av gårde, og før vi vet ordet av det er det vår 🙂 Jeg synes ikke jeg gjør annet enn å jobbe og ordne praktiske ting når jeg kommer hjem. Bilder har jeg ikke tatt siden tidlig i høst, for jeg pc’n sliter ned p ta inn bilder…Må nok skaffe en ny snart. Derfor har jeg heller ikke blogget siden i høst men jeg følger med på dere andre. Føler ikke jeg får tid å kommentere så mye da, og mange ganger virket det som kommentarene ikke kommer frem.
      Likevel koser jeg meg, jeg elsker min travle jobb og gleder meg til sommerferie. Men målet er å kunne blogge litt igjen snart:-) Klem <3

    5. Juhu, du er i farten. Det er flott. Jeg har en nabo som følger med på minuttene hver dag for å se hvor mye lysere det har blitt. Snart en time mer siden i midte av desember sa hun her om dagen. Det er mye lys det. Fin i kjolen din. Ha en vakker kveld og morgendag! Klem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg