Jeg gir meg ikke så lett- og det hjelper… :-D

 

Du husker kanskje min lille hyllest til engelen på blogg.no? Hanne Mari. Jeg synes nemlig at noen fortjener litt ros også, når de gjør noe bra. Det er LETT å kritisere og å klage og sutre når ting er feil, men da burde det være lett å framsnakke litt også, om ting fungerer. Jeg er absolutt ikke flink nok selv….men jeg jobber med saken 


Så nå er det tid for litt framsnakk av Hanne Mari og de gode hjelperne igjen.

Jeg har nemlig slitt ganske mye med innlegg som ikke kom opp på forsiden. Jeg har klaget og sutret, og sendte masse mail til bloggsupport (dvs Hanne Mari). Og jeg fikk noen forklaringer jeg ikke følte stemte helt. Jeg var altså ikke ENIG! Enda så lite jeg kan om data, og digitale “greier”. Men noe med forklaringene på hva “forside-tullet” skulle skyldes – virket “feil”.
Så jeg forklarte inngående forklaring, med masse detaljer på hvor, når og hvordan.

Fikk en hyggelig mail i går, om at de skulle se ENDA mer på det, og var glad for all info de hadde fått herfra. Og i dag kom meldingen om at de hadde funnet problemet, og rettet det opp.
Jeg skjønte ikke fletta av hva som var grunnen, men de hadde funnet roten til tullet. Og det var det viktigste for meg.  Det gjelder altså å ikke GI SEG!!

Nå satser jeg på å havne på forsiden til enhver tid…Så nå kan dere bare vente dere 😉

Hurra for Hanne Mari!

 

#blogg #bloggsupport

14 kommentarer
    1. Hurra for deg som sier ifra. Du er også en engel! Jeg har ergret meg grønn på dette. Noen dager synes man slett ikke noe sted, og andre har fått opp sitt TO ganger på samme forside. Ja, noe har vært riv ruskende galt. I dag er alt så meget bedre. Klem:)

    2. Så bra det ordnet seg 🙂 Lurer på om jeg også har det samme problemet, innimellom er jeg der når jeg har nylig lagt ut et innlegg og andre dager kommer det ikke opp…..Ja Hanne Mari gjør en fantastisk jobb <3 <3 <3 🙂

    3. Hehe, iherdighet lønner seg 😀 Så bra du hedrer henne, og verdsetter måten hun har møtt deg på, og at de til slutt fant ut av problemet 🙂 Du er god du! <3

    4. Det er greit å ikke gi seg, når man mener noe er feil. Jeg syntes også at hun og de på support har gjort og gjør en god jobb 😊 Håper det fortsettelsen blir bra også.

    5. Så bra 🙂 Jeg sjekker aldri om mine innlegg kommer på forsiden eller ikke. 🙂 Men det kan kanskje være årsaken til det meste av “kommunikasjonen” på bloggen er borte 🙂

    6. Oj. Har du ikke vært på framsida? Har sett deg der. Men kanskje bare med noen innlegg? Hm. Lurer på hva det var, jeg. Ville nok ikke ha skjønt det om du hadde forklart heller 😉 Håper ikke det skjer mer hverken med deg eller meg eller andre, da….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg