Jeg har en “svakhet” for kjoler…

 

Det er kanskje en overflødig overskrift?
Du har kanskje fått med deg tidligere at jeg er rimelig hekta på kjoler, og at jeg har mange av dem?

Før gikk det mest i korte kjoler. Godt nedenfor rumpa da…jeg vet hvor “grensen går” for å si det sånn. Men korte. Gjerne med tights eller tjukke strømpebukser under, og et par tøffe støvletter til. 

De siste årene har jeg fått nesten like mye “hekt” på lange kjoler. Før likte jeg det ikke. Følte jeg så enda lengre ut, og at jeg var lang nok fra før. Nå synes jeg det er bare kult. Jo lengre- jo bedre 😀 

Neida.. Men synes jeg kler lange kjoler også. 

 

Veldig ofte har de strikk i livet, slik som kjolen over, og veldig ofte er det noe turkis i dem… Litt svak for turkis også. Ikke bare kjoler…

Kjolen under fant jeg på Fretex i dag. Bare kjøpte den, uprøvd…For lang kø, og jeg hadde en handlepose med en is i som var i ferd med å smelte.. Så den ble med hjem. Kjolen altså 🙂 Den minner meg litt om kjolen over, selv om den er uten ermer, og er mye mer svart enn den er turkis. Men den har NOE av samme uttrykket, og stoffet var det samme.  Og siden kjolen OVER ble brukt så mye og lenge at strikken gikk ut av den, så var det på tide med en ny 😉

 

 

Er det fint vær i morgen så skal den få bli med ut 🙂

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg