Jeg vekket fuglene i dag som vanlig…

 

Overdriver kanskje BITTELITT…men det må man gjøre skal man få en god historie…

 

Jeg vekket fuglene i dag som vanlig.
JEG kvitret allerede i 5 -tida, og måtte minne fuglene på at dette var ikke noe tidspunkt å ligge å “dra seg” på, på en lørdag..

Kom meg i klærne, og var ute før HELE resten av Oslo hadde kommet seg ut i alle fall. Lurt å være tidlige ute.

En bitteliten photoshoot for meg selv.
Fordi jeg synes det er gøy.
Fordi jeg blir glad å ikle meg fargerike gevanter og ta bilder.
Fordi det er deilig å strekke hendene i været og kjenne luften og sola.
Fordi det er vår….

 

 

Kjolen kjøpte jeg for 7-8 år siden. Desigual.
Skjerfet fikk jeg av Kjersti til jul. 

 

 

 

 

Det er godt å ha fri, å være frisk, å kunne strekke armene i været og kjenne at jeg er glad for å være meg 🙂 

 

 

#mote #photoshoot

 

20 kommentarer

Siste innlegg