Kaffe, kaker og kos på Cafe “Det Glade Hjørnet”

 

Hallo!!! Velkommen inn!!

Ja du fikk vel med deg åpningen av ny digital Cafè i går?

Jeg inviterer hver kveld til en hyggelig prat, helt fri for bakoversveis og annet grums som dagen ellers har brakt med seg.. Vi slår oss ned og drar fram de hyggelige tingene som har skjedd i løpet av dagen. Et lite kaffeslabberas på blokkas nyåpnede cafè, hvor vi faktisk kan sitte tett sammen å kose oss.

 

 

Og i dag har jeg BAKT som du ser!!! Skikkelig saftig kremkake. Du kjenner vel lukten helt i døra der? Vel…bare å slå seg ned, ta et stykke….jeg skjærer i vei… og det eneste det “koster” er at du forteller meg om minst EN hyggelig ting fra dagen din 🙂 

 

 

Her er det JEG synes har vært veldig koselig i dag:

-Det var SOL ute i dag. Sånn at jeg kjente gleden skikkelig på innsiden igjen. Alt føles mye bedre når solen skinner, og man nesten kjenner det varmer litt i ansiktet. Bare se, jeg har bildebevis og greier!

 

 

-Jeg fikk lønn i dag. Alltid stas. 

-Jeg har lagt en lur plan, som jeg er skikkelig fornøyd med, til en time jeg skal ha med elever om en stund.

-Jeg har en skål med Smash på bordet, og en is i fryseren. Stort bedre kan det nesten ikke bli en onsdag kveld..

 

 

Og så var det deg!
Hva har du opplevd av hyggelige ting i dag? Det er nok flere ting enn du tror 🙂 


Cafeen var godt besøkt i går, og håper det kommer mange i dag også. Det blir SÅ sosialt!

 

 

 

#cafedetgladehjørnet #småprat #glede

18 kommentarer
    1. Jeg glemte å gå innom i går jeg, men her er jeg litt på etterskudd. Gårsdagen var fin med en tur ut i kvelden og jeg ble så lenge at det var nesten mørkt innen jeg var hjemme igjen. Fin luft, fuglesang og vår i lufta var det. Ja, det har det vært i dag også. Sola kom også utover dagen. Koselig med din kafe! Klemsiklem 🙂

      1. Ja, deilig med litt turer og fint vær som det er nå 🙂 Det kan jeg nyte i pausene på hjemmekontoret her. Må ha luft og lys 🙂 Viktig 🙂 Veldig greit med en kafe hvor vi kan fortelle om fine ting 🙂 God og smittefri klem <3

    2. Genialt med kafe av den sorten. Håper du serverer Napoleons en dag…:) jeg bare surrer rundt om dagene, sover bort mesteparten og gleden min i dagen som har vært er en god dags søvn. Men jeg har da sett både lys og sol og det er en stor glede i seg selv…

      1. Ok, noterer meg Napoeleonskake på ønskelisten 🙂 Ja, lys og sol er livsviktig, jeg blir glad av det, midt i det skumle gjør lyset mye for at man blir litt glad likevel 🙂

    3. Så koselig med café ♥
      Jeg har vært i venninneforening i dag, og ble hentet i taxi 🙂 Ene venninnen kjører taxi ser du, og det er alltid stas å få kjøre gratis taxi 😉
      I foreningen ble det masse prat, masse god mat, og selvsagt noe søtt til kaffen 🙂
      Og i tillegg har jeg visst litt god bloggeenergi for tiden, og oppdaget at jeg havnet på 69. plass på topplista. Det var en veldig hyggelig overraskelse. En god start på dagen 🙂
      Tusen takk for servicen på caféen. Jeg kommer snart tilbake ♥ Klem ♥

    4. så deilig med en saftig kakebit da :=) ja i dag hadde jeg en fin dag,rakk en spasertur før det bar avsted til trening,det hadde meldt skikkelig regnvær,rød varsel vistnok,så ble det solskinn,bare det å kjøre bortover med sola i ansiktet er jo herlig ,jeg ble igjen og ventet på min mann,da rakk jeg å kjøpe et nett med deilig garn,tenker det må bli en kofte til på meg eg,liker å ha mange å bytte på

      1. Ååå, både trening, sol og nytt garn. Herlig. Det fortjener du, og fint med ny kofte. Du er jo ekspert på de 🙂 Kos deg med kaken og praten med de andre 🙂

    5. Hei – og takk for igår! Dagen begynte bra – med å finne ut at en type “slankekur” jeg har gått på i 9 dager hadde supervirkning – jeg hadde mista 4 kilo og 7 cm rundt livet…. O lykke…. Sååå – jeg må ta en kakebit på kafeen nå altså! Klemmer <3

      1. Jøss, så moro da, å gå ned så mye. Det var mye på kort tid 😮 Da er digitale kaker topp 😀 Håper resten av dagen ikke ble så verst heller 🙂 Klemmer <3

    6. En kopp kaffe og noe man kan bite i er alltid kos. Regner med at man kan stikke innom både tidlig og seint på kafeen. Ha en fin kveld.

      1. Ja, du har jo kost deg litt på bursdagen din du også 🙂 Ja, her kan man stikke innom når man vil, men jeg har nye “gjester” hver kveld 😀 for å si det sånn 🙂

    7. Så hyggelig å bli invitert inn! 😀 Jeg opplevde noe hyggelig før jeg våknet i dag… Dvs. jeg oppdaget det ikke før jeg våknet da. Maleren har vært innom og sparklet i taket, og det betyr at vi er ett skritt nærmere å få huset vårt i orden igjen! 🙂

      1. Å gå tur er så deilig, hyggelig og er flott for mange ting 🙂 Bra du hadde en deilig tur, og at min rare tur med trikken fikk deg til å smile 😀 klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg