Karidansen -danser innadørs på bursdagen?

 

Ja, det er det store spørsmålet. Om man skal danse Karidansen innadørs i dag. Og om Kari SELV skal gjøre det?

Ikke spesielt moro å ha bursdag midt i Corona-tiden.

-Ikke kan jeg gi henne en av de varmeste klemmene i verden, for å si hvor glad jeg er i henne. Jeg må i tilfelle skaffe verneutstyr først antagelig..Sånn i tilfelle…

-Ikke kan jeg stikke opp til henne med en koselig gave, for å si hvor vakkert et menneske jeg synes hun er. Jeg må i så i tilfelle sette den nede i gangen, og gå når hun kommer for å hente den…Sånn i tilfelle… Og hun må sikkert vaske og sprite gaven når hun kommer inn før hun kan åpne den. Og hvor hyggelig er det DA?

Men….

 

 

….jeg kan fortelle henne her hvor flott jeg synes hun er: 

 

Kjære Karidansen

Du er en fantastisk herlig jente! Du er vakker både inni og utenpå! 

Du er morsom og rar. Rar på den fine måten. Sånn rar alle burde være.
Du får meg til å le så jeg gråter, av dine morsomme betraktninger.
Du tørker tårene mine med usynlige hender og de rette ordene, når jeg gråter og livet er tøft.. 

 

 

 

Du er søkende og åpen for nye ting, men også klok og tar de rette avgjørelsene for DEG. 

Du er leken og fantasifull. Du er sta og modig. 

Du er en herlig personlighet! God skravlepartner i alle sammenhenger, en fantastisk venn og en strålende reisepartner.

 

 

Du og jeg har hatt massevis av fine stunder sammen de siste årene. Først som bloggvenner. Etterpå som de fineste venner.

Jeg håper du blir lenge i byen, og at vi fortsetter å ha mange morsomme, fine, koselige og lekne stunder sammen! 

 

 

 

Gratulere så masse med dagen Karidansen!! Eller Kari!
Håper du får en flott dag tross hverdagen som den er i dag. Og hvem vet, kanskje vi får tatt en tur i luften, med to meters avstand, i dag eller en av dagene.. Gaven får du senere <3

 

 

 

 

#bursdag #karidansen 

15 kommentarer
    1. Et flott og varmt innlegg om en flott dame 🥰 Vi kan kanskje ikke klemme hverandre fysisk, men vi kan gjøre det med varme og fine ord 😊 Jeg savner virkelig å kunne gi noen en klem, og når faren er over…………….., langt der fremme skal jeg ta igjen for den tiden jeg ikke kunne 😉

    2. Gratulerer så mye til Karidansen…kjempefint innlegg til henne på dagen fra deg.. ikke enkelt med feiringer nå om dagen nei.. Klem til dere begge <3

    3. Gratulerer så masse til den herlige Kari. Jeg er en av de heldige som har truffet denne Damen med stor D. Jeg håper hun får en finfin dag med masse koselig oppmerksomhet. Hurra fra meg 🙂

    4. Så koselig innlegg for å hedre ei god venninne 🙂 Og plutselig får dere muligheter for å ta igjen venninnetid igjen! 😉 Kari har forresten et veldig fint navn! 😀

    5. Tusen takk Frodith! 🥰Nå kom det en liten klump i halsen her. Dette varmet ekstra godt nå! Ja, vi skal møtes igjen. Kanskje en liten tur en dag (med god avstand så lenge ståa er som den er.) Stor og god digital klem!❤❤❤

    6. Åhh, dette var så fint innlegg til søte og gode Kari ♥
      Gratulerer så mye Kari, håper at du får en flott dag ♥
      Gode langdistanse klemmer fra meg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg