Kjolefredag og syden-tur på en og samme dag!

 

Kan en fredag bli bedre liksom? Både kjoledag OG sydentur! Du synes jeg kanskje går litt over streken, reise utenlands midt i Coronaen og alt?? Vel..jeg skal ikke ut av landet, men sydover skal jeg 😀 Drar på overnatting hos søsters en natt. Avspaserer noen timer nå, og drar! Føler meg helt “gira”! Rart i disse corona-tidene, skal ikke mye til før man føler at det er en skikkelig “happening”….

Jeg gleder meg i alle fall!
God mat, snop, skravling og hvem vet…kanskje litt shopping til og med…

 

 

 

 

Ha en fin dag!

 

 

#tur

8 kommentarer
    1. God tur til “syden” bare å nyte smulene i disse tider. Litt rart men ting som ikke betydde så mye tidligere, de blir store saker nå i disse tider.

    2. Den er så fin den kjolen din og du kler den så bra! 😀 Kos med en syden-tur da, og alt sydover kan jo sies å være det, hihi. Herlig med et avbrekk i hverdagen, – kos deg! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg