Kvinner, klatring, kunst og- kultur-kjennere..

 

 

I dag har jeg kosa meg SKIKKELIG sammen med Anna Lena. Du husker henne? Fra i sommer? Bestevennen min fra barndommen.

Høres litt voldsomt ut at jeg har bedrevet klatring liksom.. Men turen opp til Ekebergparken er jammen meg litt av en klatre-tur for to jenter, hvorav den ene har KUN (sovende) medlemskap i treningsstudio, og den andre ikke har DET en gang…

Men vi kom oss da opp, og kunne nyte utsikten mens vi skravlet om alt og ingenting.

 

 

Ekebergparken er en park hvor du finner skulpturer satt opp både her og der… Når du minst venter det står det plutselig et eller annet rart foran deg.  Så her får man kunst mens man får frisk luft og fine samtaler med bestisen.  Ikke noe bedre enn det.

 

 

 

Denne figuren er kjempehøy, mye høyere enn meg til og med 😉

 

 

 

 

Denne var ny for meg. Jeg må si jeg ble litt fascinert faktisk. En vever og skjør skikkelse..En engel…Og så blandet med det GROTESKE… Må jo bli litt fascinert. Å klare å kombinere noe sånt liksom..

 

 

 

Og denne? Kan du se om ansiktet buler utover eller går innover i steinen?

 

Jeg kommer med et eget lite kunstverk senere i dag. For når kvinner klatrer til kultur og kunst kommer kreativiteten krypende  😉

 

 

#kunst #kultur #klatring #kvinner #tur

24 kommentarer

Siste innlegg