Latsabber, slabbedasker og døgenikter starter det nye året!!

 

Her kommer “nyttårstalen” fra hurpe-snurpa!!
Godt nytt år! Liksom!
Her skal året startes på slabbedaskenes vilkår liksom!

For hva er dette surret med at ikke treningssenteret åpner dørene før kl 11 liksom!! Klokka 11!! Hører du! Hvem i all verden er det som ligger og DRAR SEG så lenge i et nyåpnet år?? De fleste? Hrmf!! Narr meg ikke til å le! Vi er da vel ikke et land fullt av latsabber, slabbedasker og døgenikter? Eller?

Og så har vi kafeene!
Når UNGE morgenfugler, fulle av livslyst og energi har vært på trening (kl 11 !!!) og piffet opp musklene sine, så vil de gjerne på kafe og drikke sin kaffe latte. Ja da, vi snakker fremdeles om MEG!! 
Men tror du i all verden det skal være mulig å oppdrive en åpen kafé på 1. nyttårsdag da?!!! Ikke EN!! Unge, urbane Oslo har lagt seg langflat for slabbedaskene. Blir man enda mer fyllesjuk 1. januar enn en helt vanlig søndag liksom!? De fleste drikker seg da sanseløse også vanlige lørdager, og klarer jo å stavre seg på beina og komme seg på jobb på søndagene!

Hrmf! Pføy!
Ja-ja…jeg får sitte her å fjerne hårrullene så lenge jeg da, til treningssenteret åpner ved “middagstider”. Ta på meg mammelukkene, hatten og sjalet og stavre ned for ENDELIG å få kommet i gang med det nye året….

 

 

Nå kan du godt le!! 😉

 

 

21 kommentarer
    1. Hahahahaha… du er bare helt herlig! Ikke så mange som er like gale som du og jeg….. – jeg så et menneske og tre biler da jeg gikk tur fra kvart på ni idag! Og ja, jeg gikk i vanlige gater! Klem <3

      1. Ja, håper du lo 😀 Var mest ment for moro dette 😀 Jeg er jo en morgenfugl av dimensjoner, men skjønner at ikke hele verden kan være det 😀 Godt nytt år 🙂

    2. Riktig Godt Nyttår!💥✨
      Jeg hørte på nyhetene i går at 1. nyttårsdag er den dagen i året hvor flest er fyllesyke, så jeg vil tro AS Norge sparer en del penger på å slippe å betale sykepenger i dag med å ikke ha så mange ting åpent.😂😅
      Det er nok stor fare for at det er mange latsabber rundt om i dag.😂
      Men utrolig irriterende for de som starter dagen morgenfrisk, som deg.👏🏻🙏🏻👏🏻

      1. Ja, det er nok en tanke bak 😀 Ikke noe synd på meg 😉 Jeg må jo le av det morgenfuglgreiene mine, jeg er jo dronningen av morgenfugler liksom. FOR tidlig våken 😛

    3. Godt nytt år. Det gjelder at man kommer seg inn i de faste rutiner som fort som mulig. Trening er viktig men litt kaffekos på ymse steder er like kult. Pasta, engelsk konfekt og PC ble det i går kveld på meg. Ha en fin kveld.

    4. 🤣🤣🤣. Denne slabbedasken har (kl. 14.41), rukket å lage en kaffekopp og parkert i sofa’n for tilhørende blogglesing. Seinere skal latsabben trimmes med en tur i dusjen, og latmakken kan muligens overtales til standsmessig sein middag 🤔.

      Godt nytt år fra den døgnville 🤭

    5. Godt Nytt år 🥳
      Hehe, var vel litt vanskelig å ikke le her syntes jeg 😆 I dag hører jeg nok til den gjengen med latsabber og slabbedasker, og subber rundt i koseklær og bare tar dagen som den kommer 😉 Ønsker deg en fortsatt fin 1 nyttårsdag, klem 🤗

    6. 😂 Uansett riktig godt nytt år til deg også! 🥰🎊🌟🎉 Kos deg på trening, og imorgen er heldigvis alt åpent igjen! 😃 Nydelig vær som innbyr til en tur ut! ☀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg