Litt kiling i magen har ingen vondt av

 

Her snakker vi om god-kiling altså. De derre rakkerne av noen sommerfugler som får deg til å gå NESTEN av skaftet av glede…Vi snakker om alt vi kan glede oss til.

For…selv om det er viktig å leve i nuet, så er det også veldig viktig å ha noen “kose-saker” å se fram mot innafor pannebrasken. Jeg har alltid NOEN på lur. Og kommer de ikke av seg selv, så organiserer jeg noen.  Her er de jeg har akkurat nå. 

Jeg gleder meg til: 

 

-Å gå tur med søsters i Ekebergparken i dag

-Å møte Karidansen en dag snart

-Å ha påskeferie, med turer i byen og litt filming til bloggen

-Å bli med bestisen på hyttetur, så fort det blir lovlig

-Å snart kunne danse i flagrende kjoler, med legger uten ullstrømper

 

 

Har du noe du gleder deg til framover? Ikke?

Lag deg noe å glede deg til! Hva som helst 🙂

 

 

 

#gledesegtil

22 kommentarer
    1. ja sånne kilinger i magen kan vi like :=) satser på att jeg også har fine ting i vente ,det første er å få en tur til Melhus og treffe vårt nyeste barnebarn ,går alt som vi håper blir det i påsken

    2. Herlig. Ja, vi må lage oss noe å glede oss til. Jeg gleder meg til våren, kanskje treffe mine mer, få en klem, gå turer i massevis og mye annet. Så godt å ha noe å se fram til. Klemsiklem:)

    3. Å ja – det er viktig å ha noe å glede seg til! Jeg gleder meg stort til å ta ut bobilen neste helg! Kan nesten ikke vente… hihi… gleder meg til å bære ut alt, re opp senga, kjøpe tørrmaten…… o m g …. det skal bli sååå bra! – og kanskje en liten påsketur er på trappene også…. 🙂

    4. Kjempekoselig blogginnlegg som jeg ble i godt humør av å lese. Ser du har mye å glede deg til.

      Ikke noe er som en herlig følelse med sommerfugler i magen når man gleder seg til forskjellige ting 😊

      Ønsker deg en kjempefin lørdag ❤😊

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    5. Så bra innlegg😃
      Jeg gleder meg til snøen blir borte.
      Varmere vær.
      Grilling på verandaen her hjemme eller hos min mor.
      Begynne på et nytt strikke eller hekleprosjekt.
      Så og plante.

      Det er helt sikkert mer jeg kommer til å glede meg til også fremover.
      Du fikk meg i tenkeboksen med dette innlegget da jeg leste det tidligere i dag😊

      1. Så fint du kom litt i tenkeboksen, og kanskje fant fram noen gleder du ikke hadde tenkt på i utgangspunktet? Jeg finner alltid noe hvis jeg “leter” litt 🙂 Ha en fin lørdagskveld <3

    6. Så skjønn du er. <3 Ja, helt sant at hvis man ikke har noe å glede seg til kan det være greit å finne på noe. Jeg må nok lete ekstra. Men det trenger jo ikke være de store. Fin i gjennomført blått.

      1. Det finnes alltid noe. Du ser det er ikke store sakene som får meg i humør. Det kan være en god middag. Litt snop til kvelden. Møter med noen man liker å være sammen med. En telefon til en som trenger det :-)Alltid noe der, men av og til må man lete litt 🙂 Tusen takk. Jeg liker denne kjolen og det skjerfet 🙂

      1. Jeg gleder meg aller mest til våren. Liker den aller aller best. Og den er jo her, men den må komme LITT mer i gang da 🙂 Så koselig du kom innom meg 🙂

    7. Som vanlig har du på deg klær til å bli i godt humør av.
      Jeg håper vi snart kan gjøre hva vi ønsker uten disse hersens restriksjoner.

      1. Litt gammelt bilde, siden desember. Men den illustrerte litt det jeg tenkte på.Så kos du synes det er klær til å bli i godt humør av 🙂 I dag har jeg hatt på turklær, og gått tur 🙂

    8. Så viktig å ha noe å glede seg til, og du er så flink til å sette fokus på det! 🙂 Koselige ting du skal gjøre. Akkurat nå gleder jeg meg over sola som skinner, som betyr at temperaturen stiger. Laget akkurat syltet rødløk som det blir spennende å smake på. Gleder meg over planter som vokser og trives mer og mer nå utover. Kos deg på tur idag! 🙂

      1. Det er liksom enda viktigere enn til vanlig, dette med å sette litt fokus. For meg altså. Jeg er jo nesten bare på hjemmekontoret, og man må DRA fram de små tingene. Og det skal jo ikke mye til, så blir jeg glad som ei lerke jeg 🙂 Deilig med tur i dag. Ja, fint med plantene som kommer nå 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg