Livet er for kjipt! Eller noe sånt..?

 

 

Noen ganger er livet for kjipt. Regnværet er på innsiden av hodet, så ikke rart det treffer meg i pannebrasken med et smell og gjør at dråpene siler i mengder nedover kinnene.. Noen ganger er det også på utsiden av hodet…regnværet altså, og siden jeg er den mest uheldige i hele verden så regner det selvfølgelig helt fysisk AKKURAT der jeg beveger meg Som om jeg “fortjente” å bli våt liksom…

Noen ganger har verden bestemt seg for å ødelegge for meg. Helt garantert. Og det regner “all over the place”, både inni skallen og utafor vinduet, og det hjelper verken med paraplyer, regntøy eller en diger sjokolade.

 

 

I natt har klokken blitt stilt…JIPPIE liksom….My ass!
Det er mørkt som i en sekk ute. Og det hadde det vært selv om det ikke regnet. Men regne gjør det så klart. For å ødelegge for meg. 

Og siden livet er for kjipt, og NOEN har bestemt seg for å ødelegge dagen min, så kan jeg like godt ødelegge den litt selv. Med ondt skal ondt fordrives…eller noe sånt..  Og våt blir jeg jo uansett på et vis… SÅ nå har jeg bestemt meg for å ta et lite dykk i vaskebøtta også. 

 

 

Gnure og gni…både her og der. Og riktig velte meg i all elendigheten…

 

 

For livet er for kjipt eller noe sånt… Er det ikke?
Siden det både regner, er mørkt og huset er skittent. Jeg har det fælt!? Eller? Har forresten litt vondt i en lillefinger også… Sukk!…
Spørs om jeg kan vaske egentlig. Stakkars meg! 

 

 

(Hvis du skulle være i tvil: Jeg har ingenting å klage over, selv om det er mørkt, det regner og jeg SKAL vaske 😀 )

10 kommentarer
    1. Jeg er så lei denne klokkestillinga, men vi blir vel vant til den nye tida etterhvert 😝 Liker mye bedre når klokka stilles tilbake om høsten! 😀 Regn og tjukk tåke her, så innesysler frister mest. Ha en fortsatt fin påske! 🤗🐣🌷

    2. Jeg vet nå ikke om livet er for kjipt, men litt plagsomt kanskje… Det å skru fram klokka har gjort dagen her hos meg litt laber, men det går seg vel til. Får prøve å fylle den, dagen altså, med noe positivt så går det seg vel til. Klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg